کد خبر: 716131
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد؛

جلیلی: شرط رسیدن به قله استفاده از نیروهای مستعد کشور است

گلستان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم را بزرگترین ثروت جامعه دانست و گفت: قطعا با استفاده از استعدادهای مردمی به قله های پیشرفت خواهیم رسید.

جلیلی: شرط رسیدن به قله استفاده از نیروهای مستعد کشور است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید جلیلی ظهر دوشنبه 11 تیر در جمع حامیان خود در مصلی گرگان اظهار کرد: خداوند به کشورهای دنیا نعمت‌های مختلف اعم از جنگل، معادن، نفت، گاز عطا کرده اما بسیاری از این نعمتهای خدادادی را یکجا به مردم گلستان هدیه کرده به طوری‌که گلستان را به یک جهان فرصت بدل کرده است.

وی با تاکید اینکه حق مردم استان است که با وجود این نعمات الهی از فرصت شغل خوب بهره‌مند شوند، گفت: متاسفانه در دولت های پیش از شهید رئیسی شاهد بودیم که تنها ۱۰ درصد مردم از ۹۰ درصد تسهیلات کشور بهره برده و بیش از ۵۰ درصد مردم حتی یکبار هم از تسهیلات استفاده نکرده اند که این بی عدالتی باید برای همیشه کنار گذاشته شود.

جلیلی تنوع اقوام و مذاهب را عامل قدرت کشور دانست و تصریح کرد: امروز اگر فرصت‌های ارزشمندی در اختیار داریم باید از فرصت ها به درستی بهره بگیریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نتیجه انتخاب درست مردم در سال ۱۴۰۰ و رای به شهید رئیسی بسیاری از پروژه های مهم استان گلستان نظیر پتروشیمی حل شد و استان گلستان در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت.

جلیلی جنگل، مراتع، دریا، پتروشیمی، کشاورزی، روستاهای حاصلخیز و شرکت های دانش‌بنیان را از جمله ثروت های ویژه مردم گلستان برشمرد و استان گلستان با وجود این مواهب می تواند عامل جهش اقتصادی کشور باشد، به شرط آنکه برنامه ریزی درست برای بهره‌مندی از مواهب انجام شود.

وی مردم خوب گلستان را مهمترین عامل پیشرفت و ثروت استان گلستان دانست و گفت: باید شرایطی فراهم کرد تا همه مردم با توجه به استعدادهای خود در پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند و تمام برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق این امر را از قبل پیش بینی کرده و بلافاصله فردای شکل گیری دولت اجرا خواهیم کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آنچنان با توکل به خدا، قدرت مردم و برنامه ریزی کار جلو خواهیم رفت که در پایان دوره چهارساله به قله پیشرفت برسیم و یا حداقل نزدیک شویم.

وی با تاکید اینکه نباید جوانان استان با این همه فرصت، بیکار باشند، افزود: استان گلستان یک جهان فرصت دارد و باید به یک گلستان جهش تبدیل شود و هر ایرانی و هر جوان و هر نوجوان باید احساس کند با توجه به استعداد خود می تواند در پیشرفت کشور سهیم باشد.

جلیلی با تاکید اینکه تعامل سازنده و از موضع قدرت تنها راه بهره مندی از یک دنیا فرصت در کشور است، اضافه کرد: همان طور که جوانان ما در دوران دفاع مقدس عظمت و شکوه خود را به رخ جهان کشیدند در عرصه های اقتصادی و علمی نیز می‌توانیم پیشرفت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها