کد خبر: 716188
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

مناظره واقعی در غیاب پوششی‌ها

مناظره دیشب بین جلیلی و پزشکیان را می‌توان جذاب خواند زیرا بالاخره در نبود پوششی‌ها شاهد شکل گیری یک مناظره واقعی بودیم.

مناظره واقعی در غیاب پوششی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - اولین مناظره سعید جلیلی و پزشکیان دیشب برگزار شد و این دو نامزد انتخاباتی امشب نیز یک بار دیگر مقابل هم نشسته و مناظره خواهند کرد. ویژگی این مناظرات اما نبود نامزدهای پوششی و تنها ماندن جلیلی است. اگرچه که پزشکیان هم در مناظرات قبلی عملکرد قابل توجهی نداشت اما حالا که نه پوششی‌ها هستند و نه پدیده مناظرات یعنی پورمحمدی ناگزیر به رویارویی مستقیم با جلیلی شده و انصافا که بد هم عمل نکرد. او تقریبا فاز تهاجمی گرفته بود و توانست در چند جا حریف خود را مغلوب کند. 

گذشته از رویکرد صداوسیما که همچنان قدری جانبدارانه و در جهت حمایت حمایت از جلیلی به نظر می‌رسید، می‌توان مناظره دیشب را جذاب توصیف کرد. پزشکیان در همان اول مناظره دو خبری را که کمپین جلیلی روی انتشار آن‌ها مانور داده بود یعنی گران‌کردن بنزین و توهین مولوی عبدالحمید را تکذیب کرد. دیگر سخن مهم او این بود که در حوزه آموزش و سلامت به بازار آزاد معتقد نیست.

کاربران شبکه‌های اجتماعی اما این سخن پزشکیان را مورد توجه قرار دادند که گفت حاضر از انتخابات انصراف دهد اما در صورتی که جلیلی نتواند بدون برجام و FATF رشد هشت درصدی را محقق کند، او را اعدام کنند!

جلیلی اما در این مناظره عملکرد رضایت بخشی نداشت. شاهد آنکه صدای حمید رسایی فعال سیاسی حامی او نیز در آمد در توییتر به نقد وی پرداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها