کد خبر: 716304
تاریخ انتشار :

فرمانده صهیونیست: تلفات سنگینی دادیم اما احتمالا سال‌ها در فیلادلفیا و نتزاریم بمانیم

یک فرمانده صهیونیست گفت احتمالا ارتش رژیم صهیونیستی سال‌ها در محورهای فیلادلفیا و نتزاریم می‌ماند.

فرمانده صهیونیست: تلفات سنگینی دادیم اما احتمالا سال‌ها در فیلادلفیا و نتزاریم بمانیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، یک فرمانده در تیپ «ناحال» ارتش رژیم صهیونیستی گفت ارتش احتمالا برای چند ماه دیگر و شاید سال‌ها در محور فیلادلفیا در مرزهای بین مصر و غزه و محور نتزاریم بین شمال و جنوب غزه، بماند.

طبق گزارش الجزیره، وی افزود: تیپ ناحال ۵۰ نفر از نیروهای خود را از دست داده است. ما باید به سربازان ذخیره و اسرا توجه داشته باشیم.

پیش از این منابع اعلام کردند یکی از تصمیمات مهم رژیم صهیونیستی حفظ اشغال محور نتزاریم و محور مرزی فیلادلفیا با شبه جزیره سینای مصر در چارچوب ادامه فشار بر جنبش حماس برای مجبور کردن آن به قبول معامله تبادل اسرا است.

همچنین پیش از این منابع امنیتی به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتند: بعد از ۹ ماه جنگ نیروهای ارتش به پایان عملیات زمینی در غزه نزدیک می‌شوند. ارتش پیش‌بینی کرده که به چهار هفته اضافی برای تکمیل عملیات در رفح نیاز دارد. در صورتی که اسرائیل برای احیای پرونده مذاکرات مجبور شود، «دستاورد نظامی در غزه» اجازه توقف جنگ را می‌دهد.

رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرده است که به زودی عملیات فشرده در غزه را پایان می‌دهد و وارد مرحله سوم عملیات می‌شود که شامل «هدف‌گیری دقیق و عملیات محدود» است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها