کد خبر: 716422
تاریخ انتشار :

واکنش عضو شورا به تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات در مجموعه‌‌ وابسته به شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران به تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات در مجموعه‌‌ وابسته به شهرداری تهران واکنش نشان داد.

واکنش عضو شورا به تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات در مجموعه‌‌ وابسته به شهرداری تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«ناصر امانی» عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات در مجموعه‌‌ وابسته به شهرداری تهران  گفت: شهرداری براساس قانون نباید در انتخابات دخالت کند، طبیعتا اگر رسما و با امکانات، آرم و برند شهرداری بخواهد تبلیغی برای کاندیدایی صورت گیرد، حتما قانونی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نصب پوستر‌های تبلیغاتی در محیط‌ها و ساختمان‌های متعلق به شهرداری تهران براساس قانون منعی ندارد، تصریح کرد: نصب پوستر و پلاکارد ممکن است از سوی ستادهای نامزدها انجام شود و این ربطی به شهرداری تهران ندارد.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا نصب پوستر در ساختمان مجموعه‌ای که متعلق به شهرداری تهران است مانند مرکز پسماند منطقه ۱۵ که عکس آن در فضای مجازی نیز منتشر شده، دارای منع قانونی است، خاطرنشان کرد: حتما این کار تخلف است. شهرداری تهران نیز در ابلاغیه‌ای اعلام کرده است که کسی حق دخالت در انتخابات و تبلیغ به نفع هیچ یک از کاندیداها را ندارد و اگر این اتفاق بیفتد حتما خلاف قانون است و چنانچه نهادهای نظارتی این موارد را مشاهده کنند و یا گزارش رسمی و مستندی دریافت کنند، حتما به آن رسیدگی خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها