کد خبر: 716663
تاریخ انتشار :

مخبر: امیدواریم شاهد رقابت سالم و مفید باشیم

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای به نسبت هفته گذشته گفت: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد و شاهد یک رقابت سالم و مفید باشیم.

مخبر: امیدواریم شاهد رقابت سالم و مفید باشیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، محمد مخبر در گفت‌وگویی، برگزاری دو دوره انتخابات زودهنگام در این فرصت کوتاه را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم خواند و تاکید کرد: چند هزار نفر به صورت مستمر و فوق‌العاده در طول یک ماه گذشته پای کار بودند تا این انتخابات مهم در سراسر کشور با صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی با توجه به حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای به نسبت هفته گذشته اظهار کرد: امیدوارم این شور و شوق همچنان ادامه یابد و شاهد یک رقابت سالم و مفید باشیم.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات کشور، در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، امنیت، ارتباطات، نظارت و هماهنگی در جریان جزئیات کامل برگزاری دور دوم انتخابات قرار گرفت و از زحمات همه دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن گفت‌وگوی رو در رو با نمایندگان دو کاندیدا که در ستاد انتخابات کشور مستقر هستند، بر تلاش دولت برای صیانت از آرا مردم تاکید و اطمینان خاطر داد که ستاد انتخابات وزارت کشور و سایر دستگاه‌های مسئول بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری، بر سلامت انتخابات نظارت کامل دارند.

سرپرست ریاست جمهوری پس از این بازدید با حضور در شعب رای مسجد امام صادق (ع) صادقیه و مسجد النبی (ص) نارمک در سطح شهر تهران، با مسئولان اجرایی صندوق‌ها و همچنین بصورت رو در رو با مردم و رای‌دهندگان به گفتگو پرداخت و وضعیت میدانی رای‌گیری در حوزه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها