کد خبر: 716683
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

پورمحمدی: پیام عدم مشارکت دریافت شد| بر سپاه یاس مسلط شوید

مصطفی پورمحمدی ضمن تاکید بر دریافت شدن پیام عدم مشارکت مردم، تاکید کرد که امروز وقت تعیین سرنوشت است و از مردم خواست که با تسلط بر سپاه یاس به صحنه بیایند.

پورمحمدی: پیام عدم مشارکت دریافت شد| بر سپاه یاس مسلط شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مرحله دوم انتخابات شرکت کرد و در مصلی مهرشهر کرج رای خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: خداوند سبحان را شاکرم که به بنده و همه ملت بزرگ ایران توفیق داد تا در این صحنه‌ی‌ تعیین سرنوشت حضور خوب، بانشاط و فعال داشته باشیم.

پورمحمدی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی از شعبه اخذ رای حکایت از مشارکت بیشتر مردم در دور دوم انتخابات دارد و این موجب خوشحالی است.

وی با تاکید بر اینکه « هیچ فردی و هیچ ملتی با ترس و تردید و ناامیدی و دلسردی به جایی نمی‌رسد و انسان در اوج سختی و مشکلات هم باید امیدوار باشد» گفت: «اراده انسان بالاتر از همه موانع است و اگر جامعه‌ای‌ مصمم به دستیابی به اهداف خود باشد،  می‌تواند همه موانع را از سر راه‌ بردارد. به خصوص که ما مومن هستیم و توکل و ایمان به خدا داریم. اعتماد و اعتقاد به لطف و کمک خدا داریم و این مساله مهمی است.»

پورمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه «مردم با شرکت و عدم شرکت در انتخابات پیام‌های‌ زیادی دادند» گفت: « این پیام‌ها‌ دریافت شد. رهبری معظم اشاره فرمودند و بسیاری از تحلیلگران و دست اندر کاران اشاره کردند.»

وی ادامه داد: «من عدم مشارکت را تعبیر به "لا" می‌کنم که با هدف بیان دغدغه‌ها‌، نگرانی‌ها‌ و اعتراض‌ها‌ بود؛ چو شما مردم صاحب حق هستید و باید بتوانید حرف خود را بزنید. اما امروز وقت "الا" است؛ وقت حضور و تعیین‌ سرنوشت است. پای روی تردید بگذارید و بر سپاه یاس مسلط شوید.»

پورمحمدی که خود یکی از نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری بود، خاطرنشان کرد: «یاس‌آفرینان، نه به خوشبختی مردم و نه به ایران و تمدن آن فکر می‌کنند و به حرف این‌ها که دوست‌دار ما نیستند، گوش نکنیم.»

وی تصریح کرد: «اگر قرار است مشکلات کشور حل شود، ما باید خودمان حل کنیم پس بیاید بر سپاه یاس مسلط شویم و امروز که روز سرنوشت است، تصمیم بگیریم، به خدا توکل کنیم و به امید موفقیت بیشتر رای بدهیم.»

پورمحمدی افزود: «به شما اطمینان می‌دهم که 2 نامزدی که در این مرحله قرار دارند، مصمم هستند که مشکلات کشور را حل کنند، دغدغه‌ها را می‌شناسند و پیام‌های شما را دریافت کرده‌اند. البته راه‌حل‌های مختلفی دارند. حال این شما هستید که باید ببینید کدام راه‌حل بهتر است، زودتر به نتیجه می‌رسد و کدام راه حل با خواست‌های شما بیشتر تطابق دارد.»

وی گفت: «من مطمئن هستم که در این مرحله به لطف خدا و به حول و قوه الهی شما بهترین تصمیم را خواهید گرفت. آینده ایران از آن شما و فرزندان شما است.»

 

 

 

 

 
 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها