کد خبر: 717135
تاریخ انتشار :

بیوگرافی اعضای خانواده مسعود پزشکیان منتشر شد + عکس

پس از اعلام نتایج ریاست جمهوری جستجو درباره اطلاعاتی از فرزندان مسعود پزشکیان در فضای مجازی داغ شده است.

بیوگرافی اعضای خانواده مسعود پزشکیان منتشر شد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شناخت خانواده ایشان جذابیت فوق العاده ای برای مخاطبان پیدا کرده است. از آنجاییکه جستجوی نام فرزندان مسعود پزشکیان در روزهای اخیر داغ شده و اشتیاق برای شناخت هرچه بیشتر این افراد افزایش یافته، در این بخش به معرفی مختصر و ارائه عکس فرزندان پزشکیان پرداختیم.

زهرا پزشکیان

یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان کاندید، دختر پزشکیان زهراست که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است._دختر-مسعود-پزشکیان

داماد مسعود پزشکیان کیست؟

پزشکیان

حسن مجیدی داماد آقای پزشکیان، کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد. همزمان با تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان ادعاهای جنجالی  درباره مسئولان وقت شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه صبا)  مطرح شد که حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان را نشانه می گرفت . اما این ادعاها نتوانست جایگاه مسعود پزشکان را در افکار عمومی تغییر دهد.

 

یوسف پزشکیان

پسر بزرگ مسعود پزشکیان یوسف نام دارد که صاحب مدرک PHD فیزیک از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه سهند است.

پزشکیان

 مهدی پزشکیان

اطلاعات منتشر شده درباره مهدی، پسر کوچک مسعود پزشکیان بیشتر در زمینه تحصیلات وی بوده که به احتمال زیاد در همین زمینه نیز مشغول فعالیت است. او در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است.

پزشکیان

عروس های مسعود پزشکیان

حورا نام یکی از عروس های دکتر پزشکیان بوده که در حال حاضر دانشجوی ارشد شیمی است.

فاطمه، عروس دیگر خانواده پزشکیان نیز کار‌شناسی ارشد حقوق دارد و میتوان گفت زمینه فعالیت و شغل عروس پزشکیان در این حوزه است.

منبع: اقتصادنیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها