کد خبر: 718282
تاریخ انتشار :

«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

بایدن انصراف بده نیست

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی نیوز : من قادر به انجام هر کاری می‌باشم و نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم

بایدن انصراف بده نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - بایدن آب پاکی را روی دست همه ریخت و از ادامه حضور خود در انتخابات خبر داد!

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی نیوز : من قادر به انجام هر کاری می‌باشم و نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم..

قبل از او نیز کارزار انتخاباتی بایدن اعلام کرده بود که او در رقابت‌ها باقی خواهد ماند و آن‌ها بر روی هیچ سناریویی که بایدن، نامزد دموکرات‌ها نباشد، کار نمی‌کنند.

این درحالی است که فشارهای بسیاری برای کناره‌گیری بایدن به او وارد شده بود. مثلا آنطور واشنگتن‌پست گزارش داده است، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا طی روز‌های گذشته به متحدان خود گفته است که «جو بایدن» کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ باید در نامزدی خود تجدیدنظر کند. اوباما گفته است که مسیر بایدن به سمت پیروزی به طور چشمگیری در حال تزلزل است و وی باید به‌طور جدی، کاندیداتوری خود را ارزیابی کند.

پیش از آن نیز رسانه‌های مختلف از احتمال کناره‌گیری بایدن نوشته و برای تحقق این امر فضاسازی کرده بودند. مثلا روزنامه گاردین گزارش داده بود که جو بایدن طی روز‌های گذشته موضع پذیراتری در برابر درخواست‌ها برای کناره‌گیری از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ داشته است.

به گفته گاردین این تغییر در موضع بایدن بعد از آن رخ داده که دو نفر از رهبران حزب دموکرات در کنگره آمریکا به بایدن گفته‌اند که در توانایی او برای شکست دونالد ترامپ تردید دارند.

پایگاه آکسیوس نیز به نقل از چند مقام ارشد حزب دموکرات گزارش داده بود جو بایدن ممکن است تا آخر هفته (یکشنبه) تصمیم به کناره‌گیری از نامزدی حزب برای انتخابات نوامبر کند.

بایدن اما اکنون پاسخ همه این رسانه‌ها را داده و اعلام کرده که قصد کناره‌گیری ندارد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها