کد خبر: 718828
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

وزارت نفت به جهانگیری می‌رسد یا شریعتمداری؟

بر اساس شنیده‌ها اسحاق جهانگیری و محمد شریعتمداری گزینه‌های نهایی وزارت نفت هستند.

وزارت نفت به جهانگیری می‌رسد یا شریعتمداری؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - همچنان که کمیته‌های تشکیل شده برای انتخاب اعضای کابینه مشغول کار هستند، گمانه‌زنی‌ها نیز درباره کابینه پزشکیان قوت می‌گیرد و هر روز اخبار تازه‌تری منتشر می‌شود. آخرین خبرها اما مربوط به وزارت نفت است. 

آنطور که  میثم شرفی از اعضای انتخاب وزیر نفت دولت چهاردهم توییت کرده است نامزدها دیروز در جلسه کمیته حاضر شده و برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند. 

«نفت ما» اما در صفحه توییتر خود اطلاعات بیشتری از این جلسه و جلسات تا کنون برگزار شده، ارائه کرده و  از شنیده‌هایش درباره گزینه‌های نهایی وزارت نفت نوشته است. بر اساس این توییت اسحاق جهانگیری و محمد شریعتمداری گزینه‌های نهایی برای این وزارتخانه هستند.

گزینه‌های نهایی وزارت نفت؛ جهانگیری و شریعتمداری؟!

البته درباره اینکه جهانگیری و شریعتمداری بالاخره در کمیته نفت شورای راهبری حاضر شده‌اند یا نه چیز گفته نشده چون پیشتر گفته شده بود که آنها اعلام کرده‌اند درباره تصدی این وزارتخانه با پزشکیان صحبت می‌کنند و در کمیته حاضر نمی‌شوند!

جهان صنعت در این خصوص نوشته بود: « با توجه به جایگاه سیاسی این دو نامزد که خود را بالاتر از سایر گزینه‌های دیگر می‌دانند، گفته‌شده این دو نامزد اصلی به کمیته نفت پیام داده‌اند مسیر حضور آنها در نفت، از مسیر خود پزشکیان می‌گذرد نه این کمیته. در این میان، اسحاق جهانگیری بیشتر از شریعتمداری مسیر خود را از کمیته نفت جدا کرده و گفته در صورت نامزد شدن برای وزارت نفت، برای شخص پزشکیان چنین پیشنهادی دهد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها