کد خبر: 718842
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

کت یا کاپشن؛ مساله این است؟

نوع پوشش رئیس جمهوری یکی از پربحث‌ترین موضوعات در روزهای اخیر بوده که حالا با تغییر رنگ کاپشن پزشکیان بیشتر داغ شده است.

کت یا کاپشن؛ مساله این است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آرزو فرشید - این روزها پوشیدن کاپشن توسط مسعود پزشکیان مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته و سوژه عکاسان در نشست‌های مختلف رئیس جمهوری منتخب شده است. اما آنچه هم اکنون مورد توجه کاربران واقع شده، تغییر رنگ کت مسعود پزشکیان است.

رضا کیانیان بازیگر سینما در نامه‌ای به مسعود پزشکیان به او توصیه کرده است که کاپشن نپوشد و به جای آن کت و شلوار خوب و خوش‌ دوخت بپوشد و اصلاح موی شکیل داشته باشد.  کیانیان گفته: می‌خواستم خواهش کنم به‌جای آن کاپشن، یک کت سبک تابستانی بپوشید. اصلا کاپشن به درد تابستان نمی‌خورد و در ضمن ما از «کاپشن» خاطره خوشی نداریم.

سید حمید حسینی، فعال اقتصادی نوشته: نوع پوشش رییس جمهور مورد توجه ونقد عده ای قرار گرفته ، حتی خریدن یک #کاپشن جدید توسط رییس جمهور مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد، با توجه به عدم تمایل دکتر پزشکیان به پوشیدن #کت وشلوار به #طراحان لباس کشور بیشنهاد میکنم که لباس #ویژه ای را برای ایشان طراحی کنند، راحت باشه ولی رسمی

فیاض زاهد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار عکسی از خودش و پزشکیان نوشت: امروز خدمت دوست عزیزم مسعود پزشکیان رسیدم. فارغ از گفتگو در باره شرایط کشور و استراتژی های پیش رو، دو‌کتاب اخیرم را تقدیم کردم. کاپشن خوش رنگی برتن کرده بودند. گویا پذیرفته اند به انتخاب هایشان، کت و شلوار هم اضافه نمایند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها