کد خبر: 719014
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

توصیه روزنامه اصلاح‌طلب به حداد عادل درباره برخورد با پاجوش‌ها

روزنامه هم میهن خطاب به حدادعادل نوشته: اگر می خواهید فردی را برای عضویت در دولت پزشکیان معرفی کنید، از جنس دولت سیزدهم نباشد.

توصیه روزنامه اصلاح‌طلب به حداد عادل درباره برخورد با پاجوش‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - روزنامه هم میهن نوشت:  پیش از هر چیز باید به جناب حدادعادل و دوستان‌شان گفت که فرصت چندانی برای هیچ‌کس باقی نمانده است. نه برای ساختار سیاسی و نه برای اصولگرایان و نه برای اصلاح‌طلبان. فرصت‌ها یکی پس از دیگری در حال از دست رفتن هستند.

اکنون نیز قرار نیست که دوباره مثل این دولت در سه سال گذشته ملغمه‌ای بی‌هویت و متضاد در کابینه جمع شوند؛ به‌طوری که گویی برای حداکثر کردن منافع خویش آمده‌اند و نه خدمت به مردم و پیش‌بردن کشور به‌سوی توسعه. به همین دلیل است که در شرایط کنونی هم به اقرار صریح خودتان به جان هم افتاده‌اند. چون اغلب بر سر رانت و توزیع آن است که افراد به جان یکدیگر می‌افتند.

مهمتر از این همکاری برخورد منصفانه سیاسی و حقوقی با نیروهای تندرو یا همان پاجوش‌های چنار است. اگر نتوانید این پاجوش‌ها را به‌جای خود بنشانید یا مهار کنید، اطمینان داشته باشید که به نام شما و به کام دشمنان این ملت اقداماتی را خواهند کرد که نخواهید توانست خود را از آنها مبرا کنید. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها