کد خبر: 719488
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

موضع قالیباف در مقابل کابینه پزشکیان چیست؟

قالیباف به رأی آوردن «کابینهِ پیشنهادی» مسعود پزشکیان کمک می کند یا بیطرف می‎ماند؟

موضع قالیباف در مقابل کابینه پزشکیان چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - چیزی تا معرفی کابینه پزشکیان به مجلس نمانده و موضوعی که به اندازه افراد انتخابی پزشکیان اهمیت دارد این است که کدام یک موفق به جلب اعتماد مجلس می‌شوند. حرف از جلسات رای اعتماد هم که باشد مهم‌ترین سوال این است که مجلس و در راس آن محمدباقر قالیباف چه رویکردی در پیش خواهند گرفت؟ تحلیل‌های موجود حاکی از تقابل مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم - حداقل در گام نخست - نیست اما باید دید که مجلس و قالیباف با نگاه حمایت‌گرانه کابینه پیشنهادی پزشکیان را بررسی می‌کنند یا بی‌طرف می‌مانند؟

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌گوید: من معتقدم که هیچ وقت قالیباف قبل از رای اعتماد به فراکسیون و جلسات دیگر نخواهد آمد که بگوید به این فرد رأی بدهید به آن رأی ندهید. لااقل فکر می‌کنم که اگر کمک نکند، بی‌طرف می‌ماند.

او گفته: به نظرم پزشکیان تغییر  نکرده است. او افراد را  می‌شناسد، اگر تغییر می‌کرد انتظار بود که بیاید و بگوید نظر شما چیست. او می‌شناسد، حداقل ۱۶ سال با من بوده و به نظرم تغییر نکرده، گفتمانش هم همین هست و من تغییری در گفتمان او مشاهده نمی‌کنم.

شهریاری ادامه داد: اعتقادم این است که قالیباف همیشه همان رویه‌ای که رهبری گفتند پیگیری می‌کند. رهبری همیشه دولت‌ها را همراهی و کمک کردند. در مجلس هم رییس مجلس حتما همین رویه را خواهد داشت یعنی در جهت کمک به دولت خواهد بود.

این نماینده مجل تاکید کرد: من معتقدم که هیچ وقت قالیباف قبل از رأی اعتماد به فراکسیون و جلسات دیگر نخواهد آمد که بگوید به این فرد رأی بدهید به آن رأی ندهید. لااقل فکر می‌کنم که اگر کمک نکند، بی‌طرف می‌ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها