کد خبر: 719501
تاریخ انتشار :

پزشکیان دو برنامه آماده کند یکی با ترامپ، یکی بدون ترامپ!

استاد اقتصاد دانشگاه بوستون آمریکا گفت: مشکل تیم پزشکیان این است که یکی دو ماه بعد از استقرار و شروع عملیات های اقتصادی درگیر اثرات انتخابات آمریکا خواهد شد. دولت پزشکیان باید از همین حالا دو برنامه داشته باشد یکی با ترامپ یکی بدون ترامپ.

پزشکیان دو برنامه آماده کند یکی با ترامپ، یکی بدون ترامپ!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پیمان کاتوزیان در گفتگو با خبرفوری بیان داشت: اقتصاد بیمار به یکباره درمان نمی شود، ابتدا باید مراقبت کرد که بیماری تشدید نشود و سپس درمان را شروع کرد.

وی افزود: اینکه توقع داشته باشند تیم اقتصاد پزشکیان در کمترین زمان، اوضاع اقتصادی را سروسامان دهد توقعی کاملا نابجاست. به خصوص اقتصاد ایران که به شدت تحت تاثیر اوضاع سیاسی است و بدون حل آن چندان نمی توان به بهبود اقتصاد فکر کرد.

کاتوزیان پیشنهاد داد: اولویت اول پزشکیان در بعد خارجی باید رفع تحریم ها باشد و در بعد داخلی ناترازی بانک‌ها.

وی توضیح داد: بانک های ایرانی آثار زیانباری بر روی اقتصاد کشور گذاشته اند و بسیاری از نقدینگی و افزایش چاپ پول به خاطر عملکرد و ناترازی بانک هاست. وزارتخانه های اقتصادی دولت بتوانند چنین مشکلی را حل کنند بار زیادی را از روی دوش اقتصاد برداشته اند.

استاد اقتصاد دانشگاه بوستون آمریکا گفت: مشکلی که تیم پزشکیان خواهد داشت این است که یکی دو ماه بعد از استقرار و شروع عملیات های اقتصادی درگیر اثرات انتخابات آمریکا خواهد شد.

او تاکید کرد: دولت پزشکیان باید از همین حالا دو برنامه داشته باشد یکی با ترامپ یکی بدون ترامپ.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها