کد خبر: 719811
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

کابینه پیشنهادی کی معرفی می‌شود؟

سیدصادق حسینی نوشته: از چند عضو شورای مشورتی راهبری سوال کرد؛ فردا در مراسم تحلیف؛ فهرست وزرا به مجلس داده می‌‌شود؟ جواب دادند: خیر.

کابینه پیشنهادی کی معرفی می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مسعود پزشکیان که حکم تنفیذ خود را گرفته و رسما رئیس جمهور است، امروز در مجلس سوگند خورده و بعد از مراسم تحلیف دو هفته فرصت دارد که لیست وزرای پیشنهادی خود را ارائه کند. 

سرعت عمل بیشتر در معرفی کابینه نشان دهنده عزم جدی دولت برای ایجاد تغییر و تحول و مدیریت اوضاع کشور دارد. کار تهیه فهرست وزرا نیز پایان یافته است. شاهد آنکه عباس عبدی، عضو شورای راهبری دولت چهاردهم دیروز در صفحه توییتر خود نوشته بود : «غروب امروز آخرین جلسه شورای راهبری تشکیل شد و کار آن پایان یافت. گرچه خیلی وقت می‌گرفت، ولی از بسیاری جهات تجربه جالب و به نظرم موفقی بود.
آقای ظریف هم خیلی خوب مدیریت می‌کرد. بر خلاف جمع‌های مشابه، اعضا با یکدیگر صمیمی و محترمانه و در عین حل شفاف و رک برخورد می‌کردند.»

برگزاری آخرین جلسه شورای راهبری این نوید را می‌دهد که پزشکیان بلافاصله بعد از جلسه تحلیف و ادعای سوگند در حضور نمایندگان مجلس و مهمانان داخلی و خارجی؛ لیست وزرای مورد نظر خود را روی میز پارلمان گذارد. سرعت عمل او در معرفی معاون اول و رئیس دفتر هم نشان داد که قصد وقت تلف کردن ندارد.

برخی اما در فضای مجازی می‌گویند که پزشکیان کابینه پیشنهادی را امروز معرفی نخواهد کرد. مثلا سیدصادق حسینی نوشته: از چند عضو شورای مشورتی راهبری سوال کرد؛ فردا در مراسم تحلیف؛ فهرست وزرا به مجلس داده می‌‌شود؟ جواب دادند: خیر. این قطعی‌ترین خبر تا شب تحلیف است؛ به خبرهای جعلی انتصاب و لیست‌ها توجه نکنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها