کد خبر: 720133
تاریخ انتشار :

ماجرای حذف سندی که نقش اسرائیل در ترور هنیه را ثابت می‌کند + عکس

دفتر مطبوعاتی دولت اسرائیل عکس اسماعیل هنیه را دقایقی بعد از انتشار حذف کرد.

ماجرای حذف سندی که نقش اسرائیل در ترور هنیه را ثابت می‌کند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اورشلیم پست در گزارشی نوشته: دفتر مطبوعاتی دولت اسرائیل صبح چهارشنبه با انتشار پستی به زبان انگلیسی در صفحه فیسبوک خود از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس خبر داد. روی صورت هنیه کلمه "حذف شده" با حروف سیاه بزرگ نوشته شده بود.

این رسانه نوشته: این نهاد پس از چند دقیقه، تصویر را از حساب کاربری فیس بوک خود حذف کرده است. با این وجود، رسانه‌های جهانی قبل از حذف از این پست به عنوان سندی دال بر تأیید رسمی دست داشتن اسرائیل در این حمله، خبر داده اند.

بامداد روز چهارشنبه اسماعیل هنیه در حالی که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید ایران وارد تهران شده بود، در محل اقامتش در شمال تهران ترور شد. رسانه های رسمی ایران این ترور را توسط پرتابه‌هایی از یک پرنده عنوان کرده اند. جزییات این ترور هنوز اعلام نشده است. مقامات اسرائیل تاکنون هیچ موضعی درباره حادثه ترور هنیه در تهران نگرفته اند. برخی رسانه‌های عربی مدعی شده اند که نتانیاهو در دستورالعملی آشکار به وزرای خود گفته حق اظهارنظر درباره این حادثه را ندارید.  

اسرائیل به طور معمول مسئولیت هیچ حمله‌ای به دشمنانش در سراسر جهان به ویژه در ایران را قبول نمی‌کند. در موارد پیشین از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای و فخری زاده، این رژیم هیچ گاه به دست داشتن عواملش در ترور‌ها اعتراف نکرده هرچند ممکن است در محافل خصوصی نحوه انجام عملیات توسط اسرائیل به بیرون درز کرده باشد.

954165_629

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها