کد خبر: 720558
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

پزشکیان نیامده روزنامه‌های منتقد آمدند!

علی نادری در تلاش است روزنامه جهان‌آرا را منتشر کند و محسن منصوری نیز روزنامه‌ی نوبنیاد را

پزشکیان نیامده روزنامه‌های منتقد آمدند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - به نظر می‌رسد مسعود پزشکیان که هنوز وزرایش را معرفی نکرده، به واسطه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی یعنی ترور اسماعیل هنیه در تهران وارد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها و شلوغ‌ترین روزهای کار خود شد؛ با یک دردسر بزرگ مواجه است. 

رئیس دولت چهاردهم هنوز وقت نکرده فکری برای ایرنا و ایران و در کل، سازماندهی رسانه‌ای خود کند اما گروه منتقد و مخالف او بی‌کار ننشسته‌اند. تا دولت تمام نشده و وزیر ارشاد هم هم‌تیمی آنها است، مجوزها را گرفته و آمده رویارویی با دولت جدید هستند!

آنطور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند، علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در دولت ابراهیم رئیسی و محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور پیشین، از وزارت ارشاد درخواست مجوز دو روزنامه داده و درخواست آنان نیز موافقت شده است.

باشگاه روزنامه‌ نگاران ایران نوشته : «اقای نادری در تلاش است روزنامه جهان‌آرا را منتشر کند و محسن منصوری نیز روزنامه‌ی نوبنیاد را. با توجه به گرایش سیاسی هر دو نفر، و نزدیکی آن‌ها به سعید جلیلی کاندیدای شکست خورده‌ی انتخابات، می‌توان پیش‌بینی کرد که هر دو روزنامه‌ای که قرار است به زودی منتشر شوند، منتقد تند و تیز دولت پزشکیان و رئیس‌جمهور خواهند بود.»

به نظر می‌رسد جناح شکست خورده در انتخابات نیز به آزادی بیشتر رسانه‌ها در دولت پزشکیان امید دارد. از این رو است که تا دستشان از وزارت فرهنگ و صدور مجوز کوتاه نشده، ابزار لازم برای مقابله با دولت در عرصه رسانه را فراهم آورده‌اند. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها