کد خبر: 720701
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جلال جلالی‌زاده

چرا همه باید به پزشکیان کمک کنند؟

یک فعال سیاسی گفت: نارضایتی‌ها زیاد است و اصولگرایان و اصلاح‌طلبان همه و همه باید به دولت پزشکیان کمک کنند تا مباد وضعیت اجتماعی در داخل بار دیگر به نطقه خطرناکی برسد.

چرا همه باید به پزشکیان کمک کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - مسعود پزشکیان موانع بر سر راه کم ندارد؛ از یک سو مشکلات انباشه اقتصادی، از سوی دیگر رفع تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای، از طرفی انتظارات اجتماعی جامعه و مسائل سیاست داخلی و حالا درگیری‌های منطقه‌ای. او آیا می‌تواند بر این میزان از مشکلات فائق آید؟

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «مشکلات پیش روی آقای پزشکیان بسیار زیاد است و حل هر کدام از آنها توان و انگیزه بسیار بالایی می‌خواهد؛ از مشکلات سیاسی گرفته تا اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی. او برای حل مشکلات باید از مشاوران متخصص و دلسوز استفاده کند. اکنون می‌بینیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی دوچندان شده است و تورم و گرانی کالاها به قدری است که کمر مردم را خم کرده است».

او ادامه داد: «در این شرایط کابینه‌ هم هنوز مشخص نشده و وضعیت دولت هنوز به ثبات نرسیده است. طبیعی است که همه اینها باعث می‌شود که فشار بر مردم بیشتر و بیشتر شود؛ به خصوص اقشار فرودست. خزانه هم خالی است و وضعیت بحرانی منطقه‌ای هم پیچیده شده است و مجموعا کار بر دولت آقای پزشکیان بسیار سخت است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «نارضایتی‌ها زیاد است و اصولگرایان و اصلاح‌طلبان همه و همه باید به دولت پزشکیان کمک کنند تا مباد وضعیت اجتماعی در داخل بار دیگر به نطقه خطرناکی برسد. گرچه بخش‌هایی از سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان به آقای پزشکیان رأی دادند اما همان‌ها هم از سر نارضایتی به وضع موجود پای صندوق آمدند و البته که بخش زیادی هم کلا رأی ندادند. این شرایط نشان می‌دهد مردم از وضعیت کنونی رضایت ندارند و اگر آقای پزشکیان هم نتواند مشکلات را حل کند، بر بی‌اعتمادی و نارضایتی‌ آنها افزوده می‌شود».

جلالی‌زاده در پایان گفت: «آقای پزشکیان تا اینجای کار سعی کرده خوب پیش برود و با دقت نظر نفرات دولت را تعیین کند اما نگرانی این است که در ادامه مسیر نتواند به نحوی که مردم انتظار دارند بر مشکلات انباشه فائق آید».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها