کد خبر: 721177
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با امیررضا واعظ آشتیانی

دولت پزشکیان به مثابه گوشت قربانی برای اصلاح‌طلبان

یک فعال سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان به دولت پزشکیان به مثابه گوشت قربانی نگاه می‌کنند. اینها همان کسانی هستند مسئولیت عملکرد دولت آقای روحانی را هم نپذیرفتند و دیدیم که فقط دنبال سهم خود از دولت بودند.

دولت پزشکیان  به مثابه گوشت قربانی برای اصلاح‌طلبان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - گفته می‌شود ظرف چند روز آینده کابینه دولت به مجلس معرفی می‌شود و گویا مسعود پزشکیان سعی دارد پیش از معرفی وزرای پیشنهادی درباره آنها با رهبر انقلاب مشورت کند.

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «به اعتقاد من رسم خوبی است که رئیس‌جمهور درباره وزرا با مقام معظم رهبری مشورت کند؛ به ویژه برای سه وزارتخانه امور خارجه، دفاع و کشور. مشورت گرفتن از رهبری در ارتباط با مسئولیت‌ها روحیه‌ای مثبت است و به تجربه می‌دانیم که هر جا که مشورت انجام نشده، چالش‌هایی ایجاد شده است. به حال امیدواریم که وزرایی کارآمد و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی روی کار آیند تا عملکردشان منشأ خیر برای کشور و ملت باشد»‌.

او ادامه داد: «آقای پزشکیان باید مراقب باشد که اصلاح‌طلبان در میان خودشان نیز بر سر سهم‌خواهی دعوا دارند و می‌خواهند نیروهایشان را هرچه بیشتر وارد دولت کنند. آقای پزشکیان نباید اجازه دهد دولتی سهامی شکل بگیرد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اصلاح‌طلبان همیشه سهم‌خواه بوده‌اند و هرچه جلوتر می‌رویم اختلافاتشان عیان‌تر هم می‌شود. اصلاح‌طلبان به دولت پزشکیان به مثابه گوشت قربانی نگاه می‌کنند. اینها همان کسانی هستند مسئولیت عملکرد دولت آقای روحانی را هم نپذیرفتند و دیدیم که فقط دنبال سهم خود از دولت بودند اما پای دولت  

او در پایان درباره انتصاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: «بعد از آنکه آقای عارف به عنوان معاون اول منصوب شد، اصلاح‌طلبان دچار تشویش شدند زیرا دنبال رفتاری متمایز از آقای پزشکیان در انتصاباتش بودند. آقای عارف خیرالموجودین میان افرادی که نامشان شنیده می‌شد، بود. فارغ از تجربیاتی که در کار دولت داشته اما او فردی بی‌حاشیه است؛ برخلاف آقای جهانگیری که همواره در پی ایجاد حاشیه بود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها