کد خبر: 721228
تاریخ انتشار :

کنعانی‌مقدم: صهیونیست‌ها مرتکب خطای محاسباتی شدند

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب نقشه راه آینده مقاومت را در اقدامات مقابله‌جویانه مشخص کرد، گفت: به نظر می‌رسد با این راهبرد، مقاومت در آینده دست برتری را در مقابله با رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

کنعانی‌مقدم: صهیونیست‌ها مرتکب خطای محاسباتی شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«حسین کنعانی‌ مقدم» در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره شهادت اسماعیل هنیه گفت: خطای محاسبات رژیم صهیونیستی در اقدام به ترور شهید قدس و رهبر حماس «اسماعیل هنیه» نشان دهنده این است که این رژیم به لحاظ شکست‌های پی در پی و استیصالی که پیدا کرده از ابزار بحران علیه بحران استفاده می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نتوانست به بحران‌های داخلی و شکست خود در طوفان‌الاقصی پاسخ دهد، از این رو به‌دنبال این است که میدان دیگری برای بحران و انحراف از مساله اصلی یعنی مردم فلسطین ایجاد کند؛ در ترور اسماعیل هنیه از خطوط قرمز عبور کرد و او را در قلب مقاومت ـ تهران ـ مورد هدف قرار داد.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری هم در گذشته بارها اشاره کرده‌اند که دوران «بزن و در رو» تمام شده است و اگر یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید. ما در عملیات وعده صادق هم متناسب با اقدامی که رژیم صهیونیستی انجام داده بود و با حفظ اینکه نمی‌خواستیم جنگ در منطقه گسترش پیدا کند پاسخ دادیم.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام بسیار خوب‌شان، از مردم فلسطین و خانواده این شهید و مردم جبهه مقاومت و امت واحده اسلامی دلجویی کردند و عملاً اعلام کردند که جبهه مقاومت یعنی از انصارالله گرفته تا حشدالشعبی، حزب‌الله، کرانه باختری، غزه، سوریه و لبنان به خون‌خواهی این شهید برخواهند خاست.

پیام رهبری نقشه راه آینده مقاومت را مشخص کرد

وی با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب نقشه راه آینده مقاومت را در اقدامات مقابله‌جویانه و تقابلی مشخص کرد، گفت: به نظر می‌رسد با این راهبرد، مقاومت در آینده دست برتری را در مقابله با رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی به سخنرانی خوب رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف خود که ۹ مرداد ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، اشاره کرد و افزود: سخنرانی آقای پزشکیان در دفاع از ملت فلسطین ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی صهیونیستی وارد کرد.

کنعانی مقدم، سابقه سردار بزرگ مقاومت «هنیه» را شبیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و درباره نقش وی در جبهه مقاومت، بیان کرد: نقش او در وهله نخست ایجاد وحدت در میان نیروهای مبارز و مردم فلسطین و همچنین محوری برای کل جبهه مقاومت به لحاظ همکاری، همراهی و همدلی بود.

وی با بیان اینکه شهید هنیه فرمانده میدانی و سیاسی برای مردم فلسطین بود، بیان کرد: نقش و در جبهه مقاومت به شکلی بود که همه مردم فلسطین به این شهید بزرگوار عشق می‌ورزیدند همان‌طور که ملت ایران نسبت به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این نگاه را داشتند.

چراغ سبز آمریکایی‌ها به نتانیاهو

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی، «هنیه» را اهل بیت شهید قدس توصیف کرد و یادآور شد: ۴۰ نفر از خانواده این سردار بزرگ مقاومت به شهادت رسیده‌اند. خود او هم آرزوی شهادت داشت و همواره آماده شهادت بود و تروریست‌های صهیونیستی بارها برای به شهادت رساندن وی اقدام کرده بودند، اما موفق نشده بودند.

کنعانی مقدم افزود: این بار به نظر می‌رسد در شرایطی که با سفر نتانیاهو به آمریکا و چراغ سبزی که از سوی آمریکا به صهیونیست‌ها داده شد، آنها به دنبال حذف فرماندهان عالی‌رتبه مقاومت بودند. در «ضاحیه بیروت» هم همین این کار را انجام دادند، در «الحدیده یمن» هم به‌دنبال همین مسئله بودند.

صهیونیست‌ها با ترور «هنیه» مرتکب خطای محاسباتی شدند

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها این فرصت را برای صهیونیست‌ها فراهم کردند که بتوانند رهبران مقاومت را همانند حاج قاسم سلیمانی از میان بردارند، گفت: صهیونیست‌ها در ترور رهبر حماس و به شهادت رساندن او(هنیه) مرتکب خطای محاسباتی شدند و نمی‌دانند که هر شهیدی که جبهه مقاومت تقدیم می‌کند، هزاران نفر دنباله‌رو او وارد صحنه می‌شوند و این خون‌ها شجره طیبه مقاومت که قطعاً میوه آن نابودی رژیم صهیونیستی است را آبیاری می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها