کد خبر: 721279
تاریخ انتشار :

هشدار جدی سردار نقدی: کار اسرائیل تمام است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه اسرائیل را خشکانده است و به حول و قوه الهی کار اسرائیل تمام است.

هشدار جدی سردار نقدی: کار اسرائیل تمام است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر گفت: داغ مصیبت کودکان غزه بر دل‌ها نشسته است و جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی پاک نمی‌شود.

 سردار نقدی خطاب به جوانان با اشاره به لزوم فعالیت‌های منسجم گفت: جوان‌ها باید در آماده‌سازی خودشان تلاش کنند و همه باید در راه احقاق حق  مطالبه‌گر باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه اسرائیل را خشکانده است و به حول و قوه الهی کار اسرائیل تمام است. جریان بیداری  امتداد پیدا می‌کند و بزودی شاهد خواهیم بود کاخ ستمگران نابود می‌شود. 

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره و راه شهدا بیان کرد: شهدا بصورت واقعی زنده هستند و در همه جا نقش و حضور آنان را لمس می‌کنیم و می بینیم و به خانواده‌های شهدا مژده می‌دهیم خون  بزودی کاخ ستمگران را فرو خواهد ریخت و پیروزی نهایی نزدیک است.

سردار نقدی گفت: عمق جنایت‌ صهیونیست­‌ها در غزه و بیرحمی و کشتار،  افکار عمومی مردم جهان را به ستوه آورده است و مردم هر روز خشمگین‌تر می‌شوند. صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی درس نگرفتند و شدت ظلم و جنایت را کم نکردند اما بزودی ریشه خود را می‌سوزانند. خداوند متعال برای بیداری جامعه‌ و آمادگی بیشتر به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده اما آن‌ها از این حقیقت غافل هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها