کد خبر: 721325
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون با اقساط 48 ماهه بانک مهر ایران | با سپرده 3 ماهه وام قرض الحسنه آسان بگیرید

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران را دنبال کنید.

وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون با اقساط 48 ماهه بانک مهر ایران | با سپرده 3 ماهه وام قرض الحسنه آسان بگیرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند در طرح «اعتبار در حساب جاری» با ایجاد میانگین حساب و واریز مبلغی ماهیانه به حساب قرض‌الحسنه خود، برحسب میانگین حساب ایجاد شده، این وام قرض الحسنه را دریافت کنند. بانک مهر ایران کف مبلغ این وام را 20 میلیون تومان و سقف آن را 300 میلیون تومان تعیین کرده است. به علاوه، نرخ سود این وام چهار درصد و زمان بازپرداخت آن نیز بین 24 تا 48 ماه است.

دریافت این تسهیلات ملزم به داشتن حساب قرض‌الحسنه‌ای است که باید حداقل سه تا ۱۲ ماه از سپرده‌گذاری در آن گذشته باشد. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد؛ یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام‌گیرندگان قرار داده تا بتوانند از سپرده خود برداشت کنند.

وام‌‎گیرنده همچنین باید با ارائه ضامن رسمی، ضمانت لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک را تضمین کند. بانک نیز برای پرداخت این وام باید از بدهکاری نبودن متقاضی به شبکه بانکی و نداشتن چک برگشتی او اطمینان حاصل کند.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام،‌ با احتساب چهار درصد کارمزد باید در مدت ۴۸ ماه و در هر قسط مبلغ ۶ میلیون و ۸۱۸ هزارتومان به بانک مهر ایران پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان زمان بازپرداخت به ۳۳۰ میلیون تومان خواهد رسید.

علاوه بر کارمزد،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک مهر ایران است.

مزایای وام قرض الحسنه بدون ضامن

وام قرض الحسنه بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای رتبه اعتباری A هستند. نرخ سود این وام نیز 23 درصد تعیین شده است.

تسهیلات لیلیوم از وام‌های نقدی بانک سینا با سقف مبلغ 50 میلیون تومان و نرخ سود 23 درصدی است و به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب دو تا 6 ماه دارند اعطا می‌شود. ویژگی اصلی این تسهیلات آن است که متقاضی برای دریافت آن، نیازی به ضامن ندارد.

وام بدون ضامن بانک سینا به سپرده‌گذارانی پرداخت می‌شود که در این بانک میانگین حساب دارند و فاقد سابقه بدهکاری یا چک برگشتی هستند.

برای دریافت وام لیلیوم بانک سینا نیازی به ضمانت ضامن رسمی نیست و ضمانت این تسهیلات از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود. درخواست این وام به صورت آنلاین و در اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام را در این نرم‌افزار ثبت کنند.

سقف مبلغ بر اساس اعتبارسنجی افراد متقاضی مشخص می‌شود. افرادی که دارای رتبه اعتباری A و B‌ و C‌ هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف 50، 20 و 10 میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند.

ضریب این تسهیلات نیز بر اساس مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت این وام تعیین می‌شود. نسبت مبلغ وام به سپرده برای این طرح تسهیلاتی در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات

۲ ۱۲ 150%

۳ ۱۸ 159%

۴ ۲۴ 166%

۵ ۳۰ 172%

۶ ۳۶ 178%

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی و دوره بازپرداخت 36ماهه با نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک است. مجموع رقم اصل و سود این وام نیز به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها