کد خبر: 721677
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

انتقاد تند زیدآبادی به منتقدان دولت پزشکیان؛ بعدش چی؟

زیدآبادی نوشت: پزشکیان را روی میدان مین فرستادند و قبل از اینکه حتی مینی منفجر شود، او را نه فقط وسط معرکه به حال خود رها کردند بلکه به رگبار هم بسته‌اند!

انتقاد تند زیدآبادی به منتقدان دولت پزشکیان؛ بعدش چی؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - از دیروز که لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان اعلام شد و بعد از آنکه محمدجواد ظریف با کلی گلایه و انتقاد استعفا داد؛ شاهد افزایش انتقادات به پزشکیان بودیم. حتی رئیس جبهه اصلاحات نیز اعلام کرد که وزرای پیشنهادی مطابق استاندارد و معیارهای این جریان نبوده است و از همین رو خواهان برگزاری جلسه با پزشکیان هستند و به مردم هم گزارش خواهند داد! 

به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان این بار به اندازه دولت روحانی برای اعلام پشیمانی از حمایت‌های انتخاباتی خود صبر نخواهند کرد و خیلی زود یعنی در اولین سختی پشت پزشکیان را خالی خواهند کرد! البته در این بین برخی از سیاسیون اصلاح‌طلب نیز سعی کرده‌اند که واقع بین باشند. مثلا محمدعلی ابطحی نوشته بود که باید از دولت پزشکیان حمایت کرد.

احمد زیدآبادی نیز رویکرد مشابهی دارد. او در واکنش به استعفای ظریف؛ نوشت: «پزشکیان را روی میدان مین فرستادند و قبل از اینکه حتی مینی منفجر شود، او را نه فقط وسط معرکه به حال خود رها کردند بلکه به رگبار هم بسته‌اند!

این نوع سیاست‌ورزی هر نوع حکمرانی در این مملکت را به امری غیرممکن تبدیل می‌کند!

خب حالا به فرض پزشکیان را پاک از اعتبار انداختید. بعدش چی؟ می‌خواهید چه کنید؟»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها