کد خبر: 722265
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

امر و نهی کیهان به نمایندگان؛ به اصلاح‌طلبان رای ندهید

کیهان برای وکلای ملت نقشه راه ترسیم و تاکید کرد که مبادا مجلس به اصلاح‌طلبان رای اعتماد بدهد.

امر و نهی کیهان به نمایندگان؛ به اصلاح‌طلبان رای ندهید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - کیهان با تاکید بر ۱۲ ویژگی که باید در بررسی صلاحیت وزرا مورد توجه قرار بگیرد، نوشت: کارنامه وزرای معرفی شده باید با دقت و جزءبه‌جزء بررسی شود و اگر شخصی منافع ملی و امنیت ملی را بازیچه قرار داده باشد، رد شود، حتی وقتی عده‌ای با نادیده گرفتن خطوط قرمز نظام از او حمایت کرده باشند. وزیر در جمهوری اسلامی ایران باید انقلابی، متدین، خدوم، فاقد غرور، متصل به مردم و مایه کارآمدی دولت باشد.

کیهان نوشت: کشور را دچار عقبگرد و دولت را مبتلا به رکود و سوءتدبیر عمدی ساختن، از خصوصیات طیف فتنه و باند افراطیون مدعی اصلاحات است که دولت را نردبانی برای ادامه دادن روند فجایع تحمیل کرده به مردم در دولت برجام می‌بینند. مبادا مجلس شورای اسلامی به این افراد اعتماد کند. وزیر باید علاوه‌بر صلاحیت فنی، دارای صلاحیت سیاسی باشد و شناخت معارف انقلاب اسلامی و وفاداری تا پای جان به انقلاب از ویژگی‌های او باشد.

مجلس محترم می‌بایست به خط انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن که شهید رئیسی دنبال می‌کرد، چشم بدوزد و افرادی را که صلاحیت و توانایی تداوم این راه را دارند، برگزیند. چنین افرادی قدرت را وسیله‌ای برای خدمت قرار می‌دهند و در دولت همکاری و هم‌افزایی ایجاد می‌کنند و عامل ناکارآمدی، تعارض و تناقض نخواهند بود. نمایندگان مجلس مسئولیت دارند افراد فاقد صلاحیت‌های قانونی را تایید نکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها