کد خبر: 722307
تاریخ انتشار :

گزارش ویدئویی تکمیلی؛کلیک کنید

سخنان موافقان و مخالفان کابینه پیشنهادی در مجلس

جلسه علنی مجلس با موضوع بررسی صلاحیت وزرای کابینه پیشنهادی

سخنان موافقان و مخالفان کابینه پیشنهادی در مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نصیرپور سردهانی: تداوم امید در جامعه به انتخاب وزیران هست
مخالف کلیات برنامه وزرای پیشنهادی:اعضای کابینه باید در تراز ملت ایران حکمرانی کنند نمی‌شود که کسی را بدون تجربه به سمتی منصوب کنیم و بعد از او توقع داشته باشیم که تصمیم درست بگیرد

بابایی کارنامی: پزشکیان نشان داده که راه دولت قبل را تاکنون به خوبی ادامه داده است
موافق کلیات کابینه چهاردهم:دولت وفاق ملی ، لزوما دولت قومیت‌ها نیست، اگر دولت وفاق مدیریتی برای رسیدن به اهداف قومیت‌ها و ملیت‌های ایران است.
بابایی کارنامی در ادامه افزود:کدام رئیس جمهور صادقانه برنامه‌های دولت قبل را تایید می‌کند مگر نه اینکه قرار شد راه شهید رئیسی در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ادامه پیدا کند دکتر پزشکیان این راه را صادقانه ادامه داد.

نماینده دماوند: «وفاق ملی» را دریابید| همراهی مجلس و دولت مؤثرترین راه است
شاهرخ رامین در موافقت کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: نقطه مشترک برای رأی به وزرا تعهد به جمهوری اسلامی ایران است

فلاحی،نمایندۀ موافق: نقاط قوت کابینه بر نقاط ضعف آن غالب است
فلاحی، نمایندۀ موافق: از نقاط قوت دیگر کابینه این است که هرچند از چپ و راست استفاده نموده اما اجازه نداده تندروهای طیف‌های سیاسی در قلب کابینه‌اش قرار بگیرند

میرمحمدی، نمایندۀ موافق: آقای پزشکیان! نظام سلامت پاشنه‌آشیل دولت شماست
دولت پزشکیان دولت وفاق ملی است؛ معنای آن سهم‌خواهی نیست، معنی آن نیست چرا دولت از همه استفاده نکرده است.آقای پزشکیان! نظام سلامت پاشنه‌آشیل دولت شماست. وعده‌های شما در حوزۀ سلامت جلوی چشم همه است

علیزاده، نماینده موافق: به بهانه‌های کوچک نباید سنگ‌اندازی کنیم
نماینده ورزقان در موافقت با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه دولت چهاردهم:مجلس نباید با بهانه های کوچک در راستای وفاق ملی سنگ اندازی کند.

واکنش قالیباف به برخی از صحبت‌ها از تریبون مجلس
قالیباف: بعضی اوقات از تریبون ملی حرف‌هایی به دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می زنیم که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتر می‌شود.

عثمانی، نمایندۀ مخالف: این کابینه اشتراکی است نه وفاق ملی
محمد قسیم عثمانی نماینده مخالف کابینه پزشکیان: اگر امور اجرایی را هم مثل کابینه اداره کنید کشور دچار مشکلات بیشتر خواهد شد. آقای پزشکیان شب‌های زیادی را به خاطر شما نخوابیدم

فروردین: رئیس جمهوربا انتخاب کابینۀ خود نشان داده به‌دنبال بازسازی است
فروردین، نمایندۀ موافق: رئیس‌جمهور با نحوۀ انتخاب کابینۀ خود نشان داده که به‌دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیرحذفی است.وزرای پیشنهادی تلفیقی از گروه‌های سیاسی و در برگیرندۀ تمامی استعدادهاست.

سلیمی: آقای پزشکیان برنامۀ جداگانه ارائه نکرده
حجت‌الاسلام سلیمی گفت: برنامۀ هفتم قبلا تصویب شده و شورای نگهبان آن را تایید کرده برای همین مخالفت و موافقت با برنامۀ هفتم معنی ندارد.

کوچک‌زاده: اصل جلسۀ امروز بررسی برنامۀ دولت است
کوچک‌زاده، مخالف کابینه پیشنهادی: آقای قالیباف! آیا برنامۀ آقای پزشکیان به شما ارائه شده که به ما بدهید؟ نمایندگان مخالف و موافق، در مخالفت با چه چیزی صحبت می‌کنند؟
کوچک‌زاده افزود: طبق آیین‌نامۀ مجلس، باید برنامۀ دولت به مجلس ارائه می‌شد تا نمایندگان به بررسی آن بپردازند.

حاجی‌دلیگانی: نطق آقای پزشکیان شبیه نطق‌های مناظرات بود
حاجی‌دلیگانی گفت: شکی نیست آقای پزشکیان برای حل مشکلات کشور آمده است. رئیس‌جمهور باید دیدگاه‌های خود را دربارۀ ارز می‌گفت و برنامه‌های خود را اعلام می‌کرد.

حجم ویدیو: 2.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها