کد خبر: 722332
تاریخ انتشار :

تعطیلی ادارات

خبر فوری دولت | تغییر ساعت کاری ادارات در این استان ها یکشنبه 28 مرداد

در ادامه جزئیات جدید از تعطیلی ادارات و تغییر ساعت کاری بانک ها را بخوانید.

خبر فوری دولت | تغییر ساعت کاری ادارات در این استان ها یکشنبه 28 مرداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

استانداری مرکزی اعلام کرد: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) ساعت ۱۱ است.

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پایان کار ادارات و بانک‌های استان تا پایان هفته، ساعت ۱۱ تعیین شده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) ساعت ۱۱ است.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

در این اطلاعیه گفته شده است: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها