کد خبر: 722645
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

«وفاق ملی» اسم رمز است، باور نکنید!

کیهان نوشته: مدعیان اصلاحات با سوءاستفاده از کلیدواژه «وفاق ملی» سعی در مصادره حداکثری و زمینه‌سازی برای خواسته‌های جناحی خود دارند.

«وفاق ملی» اسم رمز است، باور نکنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز – کیهان در تیتر یک امروز خود نوشته: « مدعیان اصلاحات با سوءاستفاده از کلیدواژه «وفاق ملی» و حمله و زیر پاگذاشتن اصل تفکیک قوا و استقلال مجلس، سعی در مصادره حداکثری و زمینه‌سازی برای خواسته‌های جناحی خود در ادامه راه طولانی دولت چهاردهم دارند.»

این روزنامه اصولگرا در ادامه آورده است: «افرادی که امروز به دروغ از وفاق ملی می‌گویند، در انتخابات سال 1388 نیز با عدم تمکین به نظر و رای ملت، در خیانتی آشکار درست وفاق ملی را خدشه دار کرده و شیرینی حماسه حضور 85 درصدی ملت ایران را به کام ملت تلخ کردند.

مدعیان اصلاحات گرچه امروز از وفاق ملی صحبت کرده و از این کلید واژه رئیس‌جمهور سواستفاده می‌کنند، در دهه هشتاد فقط به دلیل کینه از دولت‌های نهم و دهم با رویکرد خائنانه تحریم بیشتر کشور را از دشمنان خواستار شدند.

ملت ایران واقعه تلخ و خیانت‌بار تحصن مجلس ششم را فراموش نمی‌کنند و ادعای وفاق ملی را از زبان افرادی که در وقایع ضد وفاق مجلس ششم حضور داشته‌اند، نمی‌پذیرند.

در سمت دیگری از کارزار فشار حداکثری مدعیان اصلاحات بر مجلس، آنان به واسطه لابی‌گران در پشت پرده، از یکسو در حال انتشار دروغی با مضمون تایید تمامی وزرا توسط رهبری هستند و از سویی دیگر، با تکیه بر همین دروغ، نمایندگان مخالف برخی از وزرای پیشنهادی را که کارنامه‌ای مردود در بزنگاه‌های سیاسی داشته‌اند، به عدم ولایتمداری متهم می‌کنند.» 

گفتنی است، حسین شریعتمداری در یادداشت امروز خود نیز به همین موضوع پرداخته با ذکری مثلی از دوران شکل گیری واقعه کربلا به نمایندگان مردم تذکر داده که نباید به کسانی که در فتنه 88 و پاییز 1401 توییت و مصاحبه کرده‌بودند، اعتماد کرد. او در یادداشت امروز این نکته را تاکید می‌کند که معیار حال فعلی افراد نیست چون اعتماد به آنها تابلویی مجازی بالای سر آنها نصب می‌کند که مردم را در اعتماد به اطمینان به آنان در بزنگاه‌ها به خطا خواهد انداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها