کد خبر: 722652
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

زاکانی هم مثل ظریف و عراقچی در برجام نقش داشت

فلاحت پیشه با اشاره به اینکه زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام بود ، گفت: همانگونه که ظریف و عراقچی در برجام نقش داشتند، زاکانی هم داشت.

زاکانی هم مثل ظریف و عراقچی در برجام نقش داشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده پیشین مجلس  گفت:  به همان نسبتی که ظریف و عراقچی در برجام نقش داشتند،‌ آقای زاکانی‌ هم نقش داشته است و امضای ایشان در برجام موجود است. ایشان رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام بودند.

وی افزود: جلسه رای اعتماد عراقچی بیشتر محاکمه برجام بود تا محاکمه عراقچی، چون کلمه به کلمه توافق برجام با شورای امنیت ملی چک می‌شد و تصمیم‌گیری در همان راستا شکل گرفت. به عبارتی یک طرح عملیاتی به مذاکره‌کنندگان داده شده بود. این طرح عملیاتی شد و به تصویب رسید و فرآیند تصویب آن از کمیسیون امنیت ملی شکل گرفت.

فلاحت پیشه تاکید کرد: معتقدم آقای عراقچی رای خواهد آورد ولی امیدوارم این بحث برجام ادامه پیدا نکند. متاسفانه یکی از نتایج باز شدن این زخم کهنه این بود که عملا ما یک برنامه‌ای برای سیاست خارجی تعریف نکردیم. به ویژه تنش‌زدایی که دومین شعار آقای پزشکیان بود، شعار اصلی ایشان توسعه و شفافیت در داخل و تنش‌زدایی در خارج بود. عملا  برنامه تنش‌زادیی تحت الشعاع قرار گرفته است./ایلنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها