کد خبر: 722677
تاریخ انتشار :

نقوی‌حسینی: چه آتش بس شود چه نشود ما انتقام می گیریم

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: شرایط هرچه باشد و چه توافق بشود یا نشود پاسخ جمهوری اسلامی قطعی است و این حق قانونی و مسلم است اما اینکه عمق، دامنه و زمان پاسخ چطور باشد به تصمیم مقامات ارشد کشور خواهد بود.

نقوی‌حسینی: چه آتش بس شود چه نشود ما انتقام می گیریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرفودی گفت: با توجه به گستردگی و عمق جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت غربی‌ها و اروپایی‌ها از اقداماتش، دستیابی به آتش‌بس در غزه خیلی سخت خواهد بود شاید سفر وزیر امورخارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی نیز به دلیل بررسی راه‌های آتش‌بس باشد زیرا از طرفی بشدت نگران عکس‌العمل جمهوری اسلامی نیز هستند.

وی افزود: شرایط هرچه باشد و چه توافق بشود یا نشود پاسخ جمهوری اسلامی قطعی است و این حق قانونی و مسلم است اما اینکه عمق، دامنه و زمان پاسخ چطور باشد به تصمیم مقامات ارشد کشور خواهد بود.

این نماینده اسبق مجلس تاکید کرد: وعده صادق رژیم صهیونیستی و حامیانش را وحشت‌زده کرده و آن‌ها در تلاش هستند به نحوی آتش‌بس صورت بگیرد و پاسخ جمهوری اسلامی را منتفی کنند.

او ادامه داد: آمادگی حزب‌الله برای پاسخ به هرگونه جنایت صهیونیست‌ها و وعده صادق جمهوری اسلامی، قطعا رژیم صهیونیستی را به گوشه رینگ قرار می‌دهد و مجبور به واکنش‌های مثبت خواهند شد.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها