کد خبر: 723296
تاریخ انتشار :

رژیم صهیونیستی 48 ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد

حزب‌الله لبنان از مرحله اول عملیات در واکنش به ترور فواد شکر با شلیک ۳۲۰ راکت کاتیوشا و پهپاد به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

رژیم صهیونیستی 48 ساعت وضعیت اضطراری اعلام کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در پی حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی ارتش صهیونیستی  یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای ۴۸ ساعت آینده،  از ساعت شش صبح امروز - «وضعیت اضطراری» اعلام کرد.  تمامی سواحل حیفا به دلیل وضعیت امنیتی به روی اسرائیلی‌ها بسته شد. دانشگاه‌های اراضی اشغالی نیز امتحانات و تمامی فعالیت‌های امروز و فردای خود را لغو کردند. در فراخوان‌هایی از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های واقع در طبریا و حیفا و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرزها با جنوب لبنان خواسته شده به پناهگاه‌ رفته و خارج نشوند.

کانال 12 رژیمص هیونیستی در گزارشی اعلام کرد: ایرفرانس پروازهای امروز خود سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد.

منابع خبری گزارش دادند که ۳۲۰ فروند موشک به ۱۱ پادگان و پایگاه رژیم صهیونیستی از خاک لبنان به سمت الجلیل الغربی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. در اسرائیل تخمین زده می‌شود که حزب‌الله آماده شلیک حدود ۱۰۰۰ موشک به عمق اسرائیل شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مقاومت در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان عمق الجلیل الغربی و جولان اشغالی سوریه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها