کد خبر: 723415
تاریخ انتشار :

جزئیات همایش استانداران

وزیر آموزش و پرورش: تمام هم و غم ما بازگشایی آرام، ایمن و کم دغدغه مدارس است

همایش استانداران سراسر کشور روز دوشنبه - ۵ شهریور- با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش: تمام هم و غم ما بازگشایی آرام، ایمن و کم دغدغه مدارس است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم درباره تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس گفت: در کشور شخصیتی چون آقای مومنی کم داریم که با وجود اینکه در ابعاد دیگر سرآمد هستند در این حوزه بسیار حساس بوده و دقت زیادی دارند و وقت بیشتری را در این حوزه صرف کردند. 

وی گفت: حضور آقای مومنی در وزارت کشور در این برهه تاریخی غنیمت است و می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و چالش ها باشد.

کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه فراملی و فرادستگاهی است، گفت: به مسائل آموزش و پرورش باید توجه کنیم زیرا آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت است.

کاظمی گفت: آموزش و پرورش تمام پیام‌های دولت و حاکمیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند به جامعه مخاطب خود منتقل کند. کوچکترین مساله در این حوزه می‌تواند به بحران تبدیل شود بنابراین توجه به آموزش و پرورش باید بیشتر شود.

ویر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر تمام هم و غم ما بازگشایی آرام، ایمن و کم دغدغه است، گفت: البته اکنون از کمبود نیرو و فضای آموزشی و کمبود اعتبارات رنج می بریم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با دو  کمبود روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: اول کمبود نیروی انسانی برابر با استانداردهای موجود و دوم کمبود کلاس معلم که برای آموزش و پرورش است که تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن حتی در استان هایی که چالش داریم، این هر ۲ کمبود کلاس و معلم برطرف شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها