کد خبر: 723930
تاریخ انتشار :

جزئیات حادثه لاهیجان به روایت خبرگزاری فارس

بازداشت ۵ افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده است؛ گرچه این مسأله قطعی نیست و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد.

جزئیات حادثه لاهیجان به روایت خبرگزاری فارس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - دیروز ویدئویی مبنی‌بر جان باختن یک متهم در بازداشت خبرساز شد. انتشار تصاویری از پیکر این فرد در غسال‌خانۀ لنگرود، که نشانگر کبودی‌هایی در ناحیۀ شانه و کمر او بود، در فضای مجازی بر حساسیت موضوع افزود. 

یک فرد مطلع گفته: این فرد به منزل پدری خود در روستای بارکوسرای لاهیجان رفته و در یک نزاع در قهوه‌خانه شرکت می‌کند و پس از تماس حاضران با پلیس و حضور آن‌ها دستگیر می‌شود.

از سوی دیگر یک منبع نزدیک به پلیس گیلان مدعی است آثار ضرب و جرح و کبودی‌های منتشر شده در ویدئو می‌تواند مرتبط با این نزاع باشد. با این حال سایر اظهارات و شواهد نشان می‌دهد احتمالا متهم در زمان بازداشت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. 

بازداشت ۵ افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده است؛ گرچه این مسأله قطعی نیست و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد. 

پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد متهم پنجشنبه اول شهریور پس از دستگیری به بازداشتگاه میدان انتظام منتقل می‌شود.

براساس اطلاع خبرنگار فارس در لاهیجان، متهم بامداد پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، که پیش از حضور او در بیمارستان علایم‌حیاتی نداشته است.

برخی از بومیان منطقه در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای مدعی شدند که پلیس با تماس اهالی در منطقه حضور پیدا کرده و پس از یک نزاع در قهوه‌خانه روستا و چند ساعت بعد توسط پاسگاه انتظامی ناصرکیاده دستگیر و به تحت نظرگاه انتظامی لاهیجان منتقل شده ‌بود.

به گفتۀ دادستان لاهیجان این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری استان نیز با حضور مسئولان مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفته است.

پیکر محمد میرموسوی صبح دیروز در آرامستان روستای بارکوسرا در مرز لاهیجان و لنگرود دفن شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها