کد خبر: 724054
تاریخ انتشار :

انتظار جامعه از نخستین مصاحبه رئیس جمهور چیست؟

نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

انتظار جامعه از نخستین مصاحبه رئیس جمهور چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی مسعود پزشکیان امشب ساعت ۲۲ همزمان از شبکه اول سیما، رادیو سراسری و شبکه خبر پخش می‌شود.

رئیس دولت چهاردهم در حالی با مردم سخن می‌گوید که افکار عمومی منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی او است لذا انتظار می‌رود که در این گفت‌وگوی تلویزیونی برنامه‌ها و اولویت‌های دولت خود را مشخص کند. همچنین خوب است اگر در همین ابتدای کار واقعیت‌های موجود درباره شرایطی که دولت را تحویل گرفته‌اند بگویند و با مردم روراست باشند.تداوم تصور ارائه یک اسب زین شده به ایشان قطعا برای دولت مساله ساز خواهد بود. 

در عین حال انتظار می‌رود که آقای رئیس جمهور درباره موضوعاتی مثل افزایش قیمت بنزین که در روزهای اخیر سبب ایجاد برخی نگرانی‌ها شده است، توضیحات لازم را ارائه کنند. 

برخی اخبار مبنی بر پیکیری رئیس جمهور درباره رفع فیلتر و رفع حصر هم در روزهای اخیر توجه‌ها را به خود جلب کرده لذا اگر آقای پزشکیان بگوینده که در این زمینه‌ها چه کرده‌اند و چه خواهند کرد، موجب افزایش امیدواری جامعه خواهد شد.

دیگر موضوعات که احتمالا رئیس جمهور در این مصاحبه به آن خواهند پرداخت حواشی است که در پی رویکرد دولت مبنی بر بازگرداندن اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه ایجاد شده است. انتظار می‌رود که آقای پزشکیان با تصریح رویکرد خود در این زمینه همین ابتدا کار پاسخ مناسبی به مخالفان دولت و حاشیه‌سازان بدهند. 

سیاست خارجی و رویکرد دولت چهاردهم در این زمینه نیز از دیگر موضوعاتی است که قطعا پزشکیان در این مصاحبه مورد توجه قرار خواهد داد. 

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها