کد خبر: 724130
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با محمد مهاجری

به بهانه فرزند عارف علیه دولت فضاسازی می‌کنند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به نظرم برخی با بزرگ‌کردن این موضوع سعی در تخریب دولت آقای پزشکیان داشتند.

به بهانه فرزند عارف علیه دولت فضاسازی می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز - حضور فرزند محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، در جلسه تودیع و معارفه یکی از وزرا، که جلسه‌ای رسمی محسوب می‌شود با حواشی زیادی همراه بود و خیلی‌ها نقدهایی را بر این موضوع وارد کردند.

محمد مهاجری، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «من شخصا باور دارم نقدهای دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا به موضوع حضور فرزند آقای عارف در جلسه رسمی دولت کار درستی نیست. نقد امر خوبی است اما نه در موضوعی پیش‌ پا افتاده که اهمیت چندانی ندارد. این موضوع با یک توضیح و یک تذکر ساده حل می‌شد و نیازی به این میزان حاشیه نداشت».

او ادامه داد: «به نظرم برخی با بزرگ‌کردن این موضوع سعی در تخریب دولت آقای پزشکیان داشتند. من منتقد حضور فرزند مسئولان در جلسات رسمی هستم زیرا دلیلی بر حضور آنها نیست اما این مطلب چه قدر اهمیت دارد که همه رسانه‌ها و شخصیت‌ها معطوف به این موضوع شوند؟»

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «شاید این موضوع از پیش طراحی شده نبوده باشد اما وقتی دفعتا رخ داد، برخی سعی کردند از آن به عنوان یک پروژه علیه دولت استفاده کنند و آن را بزرگ‌نمایی کردند تا به بهانه فرزند آقای عارف علیه دولت فضاسازی کرده باشند. واقعیت این است که کشور این‌قدر مسائل مهم دارد که نباید وقت به بررسی حضور فرزند آقای عارف در جلسه تکریم و معارفه برسد؛ مشکلاتی اعم از اقتصادی، تورم، انرژی، ناترازی‌ها، مشکلات موجود در سیاست خارجی و...».

مهاجری در پایان گفت: «من باز هم می‌گویم که حتما هرجا فرزندان مسئولان حضور داشته باشند و شاهد دخالت آنها باشیم، اتفاق خوبی نیست؛ کمااینکه در دولت قبل هم این شرایط وجود داشت اما می‌خواهم بگویم موضوع آن‌قدرها مهم نیست که وقت کشور برای آن تلف شود. شاید عده‌ای با شخص آقای عارف مشکل دارند و دارند تصویه حساب شخصی می‌کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها