کد خبر: 724364
تاریخ انتشار :

مطالبه ویژه یک اصولگرا از رئیس جمهور

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت باید راه تحقق عدالت را در تصمیمات خود مشخص کند؛ به هر حال دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است و این ظرفیت را دارد تا مشکلات کشور را حل کند. ما هم امید داریم تا دولت چهاردهم موفق شود.

مطالبه ویژه یک اصولگرا از رئیس جمهور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رئیس‌جمهور در گفت وگوی تلویزیونی با مردم نظرات عدالت‌خواهانه و راه‌حل‌های خود را برای مشکلات کشور به خصوص در زمینه اقتصادی بیان کرد که مطالب خوبی بود، اما مهمتر این است که باید این مطالب در عمل به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: مشکلاتی از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی، اشتغال جوانان و ازدواج وجود دارد که این مشکلات به طور زنجیروار به هم وابسته است یعنی جوانی که شغل نداشته باشد امکان ازدواج هم ندارد. رئیس‌جمهور باید این مشکلات را اولویت‌بندی کرده و به آنها رسیدگی کند. مردم باید احساس کنند که در عمل اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و مشکلات آنها کمتر می‌شود. کاهش ارزش پول ملی یکی از مشکلات کشور ما است که در دنیا هم این اتفاق بی‌سابقه نیست و برخی کشورها مثل ویتنام تورم سه رقمی خود را توانستند تک رقمی کنند؛ بنابراین راه‌حل‌های تجربه شده برای تقویت ارزش پول ملی وجود دارد و باید این راه‌حل‌ها به درستی اجرا شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مطالبی که رئیس‌جمهور درباره لزوم پیاده شدن عدالت در کشور گفت واقعا خوب بود. همانطور که رهبری پیش از این فرمودند، هر تصمیمی باید پیوست عدالت داشته باشد؛ بنابراین دولت باید راه تحقق عدالت را در تصمیمات خود مشخص کند. به هر حال دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است و این ظرفیت را دارد تا مشکلات کشور را حل کند ما هم امید داریم تا دولت چهاردهم موفق شود. مردم هم انتظار حل مشکلات خود و تحقق رویکردهای عدالت‌طلبانه دولت را دارند. مردم تشنه عدالت، رشد اقتصادی، رونق تولید، کاهش تورم و مشکلات معیشتی هستند و رئیس‌جمهور آنها را امیدوار کرد ولی باید در عمل هم این اتفاقات رخ دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها