کد خبر: 724674
تاریخ انتشار :

سازمان ملل: بحران غزه فراتر از یک فاجعه انسانی است

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل گفت: به طور مداوم در حال ارتباط با طرف صهیونیست به منظور تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه هستیم. شرایط انسانی در غزه فراتر از یک فاجعه است.

سازمان ملل: بحران غزه فراتر از یک فاجعه انسانی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - استفن دوجاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل گفت: ما از اسرائیل به عنوان یک نیروی اشغالگر در غزه می‌خواهیم اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه را بدهد تا سازمان‌های بشردوستانه بتوانند از عهده مسئولیت خود برآیند.

وی افزود: آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که اکنون مغضوب اسرائیل قرار گرفته است نقشی بی بدیل در امدادرسانی به غیرنظامیان دارد. این نهاد ستون فقرات امدادرسانی‌ها در غزه به شمار می‌رود.

او تاکید کرد: ما اکنون به طور مداوم در حال ارتباط با طرف صهیونیست به منظور تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه هستیم. شرایط انسانی در غزه فراتر از یک فاجعه است.

 سخنگوی دبیر کل سازمان ملل گفت: بیش از یک میلیون نفر در مرکز و جنوب این باریکه نتوانستند سهمیه غذایی خود در ماه اوت را دریافت کنند. ادامه روند جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه باعث قحطی شدید، نبود آب آشامیدنی سالم و دارو در غزه خواهد شد. / مهر

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها