کد خبر: 724949
تاریخ انتشار :

واکنش‌ها به انتصاب یک نخبه بلوچ و اهل سنت در وزارت علوم؛ دیوار تبعیض ترک برداشت

انتصاب محمدنبی شهیکی به عنوان معاون وزیر علوم با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و تحقق وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور را نوید داده است.

واکنش‌ها به انتصاب یک نخبه بلوچ و اهل سنت در وزارت علوم؛ دیوار تبعیض ترک برداشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد نبی شهیکی از نخبگان دانشگاهی بلوچ و اهل سنت معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم شده و شاهد استقبال گسترده از این تصمیم سیمایی صراف هستیم. فعالان سیاسی و رسانه‌ای این رویکرد را در راستای تحقق وعده‌های انتخابات پزشکیان ارزیابی کرده و خواستار تداوم این رویه شده‌اند.

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات نوشت: دکتر محمدنبی شهیکی دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام گروه اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان و از شایستگان بلوچ و اهل سنت به سمت معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد. تحقق توسعه پایدار بدون ایجاد فرصت‌های برابر برای آحاد شهروندان امری محال است. بیش باد

جلال جلالی‌زاده، نماینده پیشین مجلس نوشت: بعداز پنجاه سال یک دانشمند بلوچ معاون وزیر شد. لازم می‌دانم از آقای دکتر سیمایی صراف ودکتر سید احمد خضری تشکر کنم. امیدوارم دیوار تبعیض وبی عدالتی در کشورمولانا وسعدی هرچه زودتر فروریزد.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: به‌خاطر انتصاب معاون سنی بلوچ وباز گرداندن اساتید اخراجی توسط دکتر سیمایی و برای پیگیری بی رودربایستی مساله بورسی‌ها توسط همتی که هر دو شعار معروف پزشکیان بود باید تبریک گفت.

مینو خالقی، نوشت: به جرات میتوان گفت پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان یکی از بهترین‌های کشور است که نتیجه تلاش و دانش دکتر محمد نبی شهیکی است. به دکتر سیمایی صراف برای این انتخاب عالی و به جامعه اهل سنت ایران برای معرفی چنین استاد ارزشمندی به اکوسیستم فناوری تبریک می‌گویم.

بهروز عزیزی، فعال رسانه‌ای نوشت: به کارگیری مدیران اهل سنت گام بزرگ در زمینه وفاق ملی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها