کد خبر: 724980
تاریخ انتشار :

ایروان: هیچ نیرویی نمی‌تواند مرز ایران و ارمنستان را قطع کند

دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان در دیدار سفیر ایران در ایروان گفت که «مرز ارمنستان و ایران مرز صلح و دوستی است و هیچ نیرویی نمی تواند آن را قطع کند».

ایروان: هیچ نیرویی نمی‌تواند مرز ایران و ارمنستان را قطع کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان با آرمن گریگوریان، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سبحانی در این دیدار موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تغییر ناپذیری مرزهای بین‌المللی و مخالفت با هر گونه تغییر ژیوپلتیکی و همچنین حمایت از تمامیت ارضی همسایگان را مورد تاکید قرار داد.

دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از تمامیت ارضی ارمنستان و تغییر ناپذیری مرزهای بین‌المللی قدردانی کرد.

او تاکید کرد که مرز ارمنستان و ایران مرز صلح، دوستی و زندگی مسالمت‌آمیز است و ارمنستان اهمیت ویژه‌ای به ارتباط با جمهوری اسلامی ایران قائل است و هیچ نیرویی نمی‌تواند ارتباط و اتصال سرزمینی ایران و ارمنستان را قطع کند.

گریگوریان با تاکید بر این‌که هر گونه رفع انسدادی در داخل خاک ارمنستان تحت کنترل نهادهای داخلی ارمنستان و حاکمیت ملی و سرزمینی آن خواهد بود، تصریح کرد که ارمنستان مخالف هرگونه رفع انسدادی با منطق کریدور است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها