کد خبر: 724988
تاریخ انتشار :

تشکیلات خودگردان فلسطینی: قدس دروازه صلح و امنیت منطقه است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی با اعتراض به سیاست جنگ طلبی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس را تنها راه برقراری امنیت و ثبات در منطقه ارزیابی کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطینی: قدس دروازه صلح و امنیت منطقه است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: با عملیات نظامی بنیامین نتانیاهو امنیت و صلح در منطقه برقرار نخواهد شد.

وی گفت: تنها راه دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه، به رسمیت شناختن مشروعیت بین‌المللی و حق ملت فلسطین برای ایجاد کشور مستقل خود با پایتختی قدس است.

ابو ردینه افزود: ادامه تجاوز به ملت فلسطین از رفح در غزه گرفته تا جنین در کرانه باختری و جنایات نسل کشی با حمایت آمریکا، شعله‌های آتش تنش در منطقه را بیشتر می‌کند و هیچ تلاش منطقه‌ای و بین‌المللی موفق به مهار این وضعیت نخواهد شد و کل منطقه را می‌سوزاند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هدف واقعی از این اشغالگری، آسیب رساندن به قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن و هویت ملی این سرزمین است، اما اشغالگران باید بدانند که قدس دروازه صلح، امنیت و ثبات است.

رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ نسل کشی را علیه نوار غزه به راه انداخته است و با انجام حملات وحشیانه علاوه بر کشتار هزاران فلسطینی بی‌گناه، تمامی زیرساخت‌ها و خانه‌های این باریکه را به ویرانه تبدیل کرده است.

رژیم صهیونیستی همزمان با حملات به نوار غزه یورش‌های روزانه به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید و طی این مدت صدها فلسطینی را زخمی، شهید و بازداشت کرده است.

کارشناسان هدف از این تجاوزات را وادار کردن ملت فلسطین به کوچ اجباری از سرزمین مادری خود و فراهم کردن مقدمات یهودی‌سازی سرزمین مقدس فلسطین و در راس آن قدس اشغالی و مسجد الاقصی عنوان کرده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها