کد خبر: 725060
تاریخ انتشار :

سفیر یمن: آینده به اذن خداوند از آن محور مقاومت و در راس آن ایران خواهد بود

سفیر یمن در تهران با بیان اینکه نباید به آنچه امروز جبهه مقاومت برای غزه و فلسطین انجام می‌دهد، اکتفا کنیم گفت: آینده به اذن خداوند از آن محور مقاومت و در راس آن ایران خواهد بود.

سفیر یمن: آینده به اذن خداوند از آن محور مقاومت و در راس آن ایران خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت محور مقاومت بیان کرد: از صنعا تا بیروت و بغداد و تهران و غزه و فلسطین امروز همگی در جبهه‌ای فعالیت می‌کنند که همه جامعه اسلامی به آن‌چشم دوخته اند و آن مقابله با پروژه خبیث صهیونیستی آمریکایی است.

وی افزود: امروزه عرصه‌هایی که جبهه مقاومت در آن فعالیت می‌کند ابعاد مختلف و متنوعی را در برمیگیرد از جمله نظامی، امنیتی، اقتصادی و رسانه‌ای گرفته تا سایر حوزه‌ها و این ابعاد مسئولیت بزرگی را بر عهده جبهه مقاومت قرار می‌دهد و در راس آن ایران مسئولیت بزرگی دارد و آن در هم شکستن پروژه صهیونیستی-آمریکایی در ابعاد گسترده است.

آینده به اذن خداوند از آن محور مقاومت و در راس آن ایران خواهد بود

وی ادامه داد: طبیعتا مردم مسلمان و عزیز ایران و رهبری حکیم و شجاع آن این مسئولیت را برعهده گرفته‌اند و امکانات زیادی در این خصوص برای فعالیت در عرصه‌های مختلف جبهه مقاومت در اختیار دارد.

سفیر یمن ادامه داد: ما معتقدیم آینده از آن افرادی است که فعالیت میکنند، افرادی که جهاد میکنند و محور مقاومت امروز سردمدار این جریان است و آینده به اذن خداوند از آن محور مقاومت به ویژه کشور‌هایی که مسئولیت قبول کردند و در راس آن ایران خواهد بود. برای این امر به هماهنگی بیشتر و تلاش بیشتر و متمرکز کردن تلاش‌ها نیاز دارد.

نباید به آنچه امروز جبهه مقاومت در راه غزه و فلسطین رقم زده اکتفا کنیم

سفیر یمن در تهران افزود: نباید به آنچه امروز جبهه مقاومت در راه غزه و فلسطین رقم زده اکتفا کنیم، جبهه مقاومت در این راه کار بزرگی را انجام داده است، اما کافی نیست و باید بیشتر از این فعالیت کنیم و باید آمادگی خود را به‌ویژه در برابر پروژه صهیونیستی آمریکایی بالا ببریم چرا که هر روز به دنبال افزایش توانمندی و امکانات خود است و شرارت خود را در برابر محور جهاد، فلسطین و مسجدالاقصی افزایش می‌دهد.

او گفت: مسئولیت بزرگی است و نباید به آنچه امروز به آن دست یافته‌ایم اکتفا کنیم و نیازمند تلاش بیشتر است تا نتیجه و موفقیت‌های بیشتری را در آینده نزدیک به دنبال داشته باشد. انشاالله.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها