کد خبر: 725073
تاریخ انتشار :

عزت الله ضرغامی پست جدید گرفت

عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شد.

عزت الله ضرغامی پست جدید گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در حکمی از سوی حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، عزت الله ضرغامی وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شد.

سید عزت‌الله ضرغامی متولد ۶ اسفند ۱۳۳۸ در شهر تهران، از فعالان دانشجویی دوران انقلاب اسلامی ایران، نظامی سابق و سیاستمدار کنونی است که به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته و همچنین عضویت شورای عالی فضای مجازی و وزارت میراث فرهنگی دولت سیزدهم را در کارنامه دارد.

شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان بعنوان بزرگترین مجموعه خدمات بندری، دریایی، هتلداری، سیاحتی و تفریحی و ریلی کشور با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، حرفه‌ای و کار آزموده مشغول به فعالیت می‌باشد.

شرکت سیاحتی و مرکز تفریحی پارسیان در هفت حوزه اصلی “هتلداری و رستوران”، “سیاحتی و تورگردانی” و “فرهنگی، تفریحی و ورزشی”، “مدیریت خدمات بندری”، ”حمل ونقل ریلی”، “توزیع و پخش و حمل ونقل جاده ای” و ” حمل و نقل دریایی” فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین به منظور پشتیبانی حوزه‌های مذکور، نسبت به فعالیت در رشته‌فعالیت‌های “آموزش، مشاوره و مطالعه”، “زنجیره تأمین”، ” بازرگانی” و “خدمات مدیریت مهندسی” اقدام می‌نماید.

منبع: توریسم آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها