کد خبر: 725294
تاریخ انتشار :

فاش شد: تصویب پاداش ۷۵۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت صنایع مس!

طبق بررسی ها شرکت ملی صنایع مس که در سال گذشته با عملکرد منفی در میزان فروش داخلی و صادراتی مواجه شده بود، حال این مسیر را در سال جاری نیز تداوم داده است و ارقام فروش این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش داشته است.

فاش شد: تصویب پاداش ۷۵۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت صنایع مس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق صورت مالی این شرکت، مدیران شرکت ملی صنایع مس در مجمع این شرکت برای خودشان پاداش چند صدمیلیونی تصویب کردند. چراکه بررسی خروجی تصمیمان مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد، حق حضور اعضای غیرموظف با حداقل یک جلسه در ماه و به ازای حداکثر ۲ جلسه در ماه، معادل ۸ میلیون تومان مصوب شده است. این در حالی است که هیئت مدیره فملی نیز در مجمع سالانه، مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان را به عنوان پاداش خود تصویب کردند، هرچند این رقم نسبت به سال قبل، بدون تغییر است.

هرچند ارقام این وام‌ها نجومی نیست، اما باوجود عدم بازپرداخت این ۱۱ فقره تسهیلات به بانک ملت، بازهم این بانک تا پایان فصل بهار، ۲ هزار و ۴۶۷ فقره وام به اشخاصی پرداخت کرده است که ذینفع واحد همه آنها، شرکت ملی صنایع مس ایران است. اسامی‌ ای که نیازمند شفاف‌سازی از سوی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس است تا مشخص شود که ارتباطشان با این شرکت چیست و بانک ملت با چه عنوانی بانکی، به پرداخت تسهیلات چندمیلیاردی به آنها راضی شده است؟

منبع: تابناک

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها