کد خبر: 726017
تاریخ انتشار :

فوری فوری؛ بسته اینترنت رایگان5+2 گیگ دولت به مناسبت تولد پیامبر از امروز | با این کد دستوری اینترنت رایگان بدون قطعی همراه اول را دریافت کنید

در ادامه جزئیات جدید از دریافت اینترنت رایگان ویژه هفته وحدت را بخوانید.

فوری فوری؛ بسته اینترنت رایگان5+2 گیگ دولت به مناسبت تولد پیامبر از امروز | با این کد دستوری اینترنت رایگان بدون قطعی همراه اول را دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:همراه اول به مناسبت آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، بسته‌های ترکیبی اینترنت رایگان ویژه‌ای را معرفی کرد.

همراه اول به مناسبت آغاز هفته وحدت که پیام آور میلاد پیامبر اکرم(ص) است و سهیم شدن در این جشن بزرگ، بسته های ویژه ای برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود تدارک دیده است.

بنابراین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ که مصادف است با «هفته وحدت»، بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت خود را با شماره گیری «ستاره 100 ستاره 6 مربع» یا «ستاره یک مربع» دریافت کنند.

بسته ترکیبی مشترکان دائمی و اعتباری شامل «7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه و با تلفن ثابت» است که اعتبار آن 7 روزه است و با تخفیف ویژه به قیمت 27700 تومان عرضه می شود.

همچنین بسته ویژه مشترکان انارستان هم دارای مشخصات یکسانی با مشترکان دائمی و اعتباری است که به قیمت 17700 عرضه می شود.

این بسته تشویقی ویژه، برای تبریک هفته وحدت که به فاصله میان ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول گفته می شود و مراد از آن تقریب مذاهب اسلامی به یکدیگر است، ارائه شده است.

جزئیات جدید از دریافت اینترنت رایگان

در این طرح ویژه فروش سیم کارت همراه اول دائمی زمردی که با قیمت تخفیفی 1،000،000 ریال ( صد هزار تومان ) در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ از بسته خوش آمدگویی زیر برخوردار است:

 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه

 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه

 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه

مشخصات سیم کارت دائمی ویژه نوجوانان همراه اول

این سیم کارت ها صرفا برای افراد 6 تا 18 ساله در نظر گرفته شده است که برای خرید و فعال سازی آن، لازم است شماره والد، شماره فعال همراه اولی باشد. علاوه بر این هر فرد تنها مجاز به ثبت نام یک عدد سیم کارت نوجوانان می باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها