کد خبر: 726042
تاریخ انتشار :

افشاگری هاآرتص درباره جذب پناهجویان و مهاجران آفریقایی توسط ارتش رژیم صهیونیستی/ حماس اعلام موضع کرد

جنبش حماس فلسطین به خدمت گرفتن مهاجران و پناهجویان آفریقایی‌ توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را بیانگر عمق بحران اخلاقی این رژیم توصیف کرد.

افشاگری هاآرتص درباره جذب پناهجویان و مهاجران آفریقایی توسط ارتش رژیم صهیونیستی/ حماس اعلام موضع کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، این جنبش اعلام کرد، اخبار رسانه‌های صهیونیستی درباره استخدام ارتش رژیم صهیونیستی از پناهجویان آفریقایی برای جنگ در نوار غزه، تاکیدی بر عمق بحران اخلاقی است که دشمن در حال تجربه آن است.

روزنامه هاآرتص فاش کرد، ارتش رژیم صهیونیستی آفریقایی‌ها را به عنوان مزدور برای جنگ در نوار غزه به خدمت گرفته است.
به نقل از خبرگزاری سبا یمن، حماس اعلام کرد استخدام آفریقایی‌ها توسط ارتش دشمن برای جنگیدن در نوار غزه در صفوف خود در ازای تسهیل در اخذ حق اقامت، نقض ابتدایی‌ترین قوانین حقوق بشری است.
این جنبش اعلام کرد، دشمن صهیونیستی از نیاز مهاجران و پناهجویان برای انداختن آنها به نبردها سوء استفاده می‌کند و تلاش می‌کند تلفات نیروی انسانی را که ارتش رژیم در مقابله‌های مقاومت متحمل شده، به این شکل جبران کند.
حماس از جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی حقوق بشر خواست این جنایت را که نشان دهنده رفتار باندهای نژادپرست است، محکوم کنند.
این جنبش همچنین از جامعه جهانی خواست اقدامات لازم را برای پاسخگویی رهبران جنایتکار اشغالگر به دلیل نقض شدید قوانین جنگ و قوانین بین‌المللی و بشردوستانه انجام دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها