کد خبر: 726573
تاریخ انتشار :

سلیمی‌نمین: خطای پزشکیان پذیرفته نبود

سلیمی نمین گفت: رئیس جمهور نباید در مورد نظام سیاسی همسایه شمالی ما، این خطا را مرتکب می‌شد که از کلمه شوروی استفاده کند. مدت هاست که نظام سیاسی همسایه شمالی ما، تغییر کرده و نظام سیاسی جدیدی سر کار آمده است.

سلیمی‌نمین: خطای پزشکیان پذیرفته نبود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به اشتباه پزشکیان در نشست خبری با خبرنگاران و شوروی خطاب کردن روسیه، گفت:  در مورد مسائل بین المللی، برخی از ایرادات اظهارات رئیس جمهور، ناشی از این بود که در اظهارات خود، تامل کافی را انجام نمی‌داد. رئیس جمهور نباید در مورد نظام سیاسی همسایه شمالی ما، این خطا را مرتکب می‌شد که از کلمه شوروی استفاده کند. مدت هاست که نظام سیاسی همسایه شمالی ما، تغییر کرده و نظام سیاسی جدیدی سر کار آمده است. می‌دانیم که نظام شوروی سابق سقوط کرده و کشورها تجزیه شده اند و دیگر فقط روسیه است که باقی مانده است.

وی افزود: معتقدم خطای رئیس جمهور، چندان پذیرفتنی نبود و در این زمینه مشاوران تا حد زیادی مقصر بودند. طبیعیست که پیش از هر کنفرانس خبری، مشاوران، تا حد زیادی حدس می‌زنند که چه سؤالاتی مطرح خواهد شد، سپس برای این سوالات، متنی تهیه می‌کنند و رئیس جمهور را آماده پاسخ می‌کنند. به هر حال یک اشتباه عجیب و غیر منتظره بود که رئیس جمهور محترم توجه نکردند که چندین سال است همسایه شمالی ما، چه تغییراتی کرده است./ فرارو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها