کد خبر: 726722
تاریخ انتشار :

آمادگی انصارالله یمن برای اعزام نیرو به لبنان

رئیس بخش اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن گفت: در صورت لزوم، ما آماده اعزام نیرو به لبنان هستیم و برای همه احتمالات آمادگی داریم.

آمادگی انصارالله یمن برای اعزام نیرو به لبنان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - «نصرالدین عامر »، رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه سخنان حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سخنان استوار و قدرتمند بود، گفت: این نشان دهنده ثبات و قدرت مبارزان است.

عامر در گفت‌وگو با اسپوتنیک تصریح کرد:«جبهه‌های پشتیبانی همانطور که نصرالله اشاره کرد ادامه دارد، جبهه لبنان اولین و تأثیرگذارترین جبهه علیه اسرائیل محسوب می‌شود و جبهه یمن با وجود شهدا و مجروحان ثابت قدم است، در حالی که ائتلاف آمریکایی و بریتانیایی به حملات خود علیه ما حمله ادامه می‌دهند اما ما به پشتیبانی خود ادامه خواهیم داد، جبهه ما در حال پیشروی و گسترش است و به عمق اسرائیل رسیده است.»

وی گفت: «آنچه اسرائیل در لبنان انجام داد، کشتاری وحشیانه است.»

این رهبر انصارالله تاکید کرد: «حمایت محور مقاومت، اهرم فشاری در دست مذاکره‌کننده فلسطینی است؛ این جبهه اکنون در جغرافیای گسترده‌ای از منطقه ما امتداد دارد و مذاکره‌کنندگان می‌توانند از آن برای اعمال فشار در مذاکرات استفاده کنند.»

عامر اظهار داشت:«انصارالله قبل از رخدادهای طوفان الاقصی در بالاترین سطوح با حزب الله در ارتباط بوده است و ما در عملیات تلافی‌جویانه و در همه عملیات‌ها در کنار حزب الله ایستاده‌ایم.»

وی گفت: «در صورت لزوم، ما آماده اعزام نیرو به لبنان هستیم و برای همه احتمالات آمادگی داریم.»

پیش از این، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر دوست دارید به خاک ما بیایید، کمربند امنیتی برای ارتش شما تبدیل به جهنم خواهد شد. کاری که انجام خواهید داد، کوچ اجباری آوارگان از شمال را افزایش خواهد داد و فرصت بازگشت آنها را از بین خواهد برد.

دبیرکل حزب الله همچنین عنوان کرد: چون این نبرد جدید در جنبه های پنهانی بود، اجازه دهید روش را تغییر دهم جایی که در مورد زمان و مکان پاسخ صحبت نخواهم کرد؛ حساب پس دادن سخت و دشوار است و انجام خواهد شد. در مورد حساب پس دادن سخت نیز خبر در آن چیزی است که خواهید دید نه آن چیزی که خواهید شنید، چرا که ما در دقیق ترین، حساس ترین و عمیق ترین بخش رویارویی هستیم و آن (پاسخ) را در تنگ ترین دایره نزد خود نگه می‌داریم.

سید حسن نصرالله در پایان نیز ضمن تاکید بر این که بنیامین نتانیاهو و یوآو گالانت به عنوان نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، این رژیم را به پرتگاه می برند، خاطر نشان ساخت: رهبری احمقانه، خودشیفته و بی پروای دشمن، این رژیم را به دره عمیقی خواهد کشاند./ شفقنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها