کد خبر: 726723
تاریخ انتشار :

دولت پزشکیان و چالش اولین استاندار

یک کانال تلگرامی اصلاح‌طلب با انتقاد از انتصاب آرش لهونی به عنوان استاندار مدعی شده که وزارت کشور در حال خنجر زدن به دولت پزشکیان است!

دولت پزشکیان و چالش اولین استاندار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - دولت پزشکیان مشغول  انتخاب استانداران است و چنانچه معلوم شده، اداره کردستان را به یک اهل سنت سپرده است. حتی گفته می‌شود که استاندار خوزستان نیز یک عرب خواهد بود و احتمالا یک تا سه زن استاندار هم خواهیم داست. همه این‌ها اما حامیان اصلاح‌طلب دولت را راضی نکرده است! حواشی بعد از معرفی اولین استاندار شاهد این ماجرا است. مثلا کانال تلگرامی بامداد نو با اشاره به اینکه ️آرش لهونی عضو شورای عالی سیاستگذاری اهل سنت ستاد انتخابات قالیباف بود، نوشته بود: « ️بنا بر شنیده ها جلال جلالی زاده و معروف صمدی دو نامزد اصلاح طلبان کردستان بوده که نتوانسته اند نظر وزارت کشور و هیئت دولت را جلب کنند و همین موضوع باعث اعتراض شدید اصلاح طلبان کردستان شده است».

این کانال تلگرامی اصلاح‌طلب که مدعی است «به اسم وفاق نیروهای اصیل حامی پزشکیان در حال حذف شدن هستند که میتواند باعث کاهش محبوبیت دولت مسعود پزشکیان شود» حالا هم نوشته: «بعد از انتشار خبر عضویت اولین استاندار منصوب پزشکیان در ستاد قالیباف برخی مخاطبان با ارسال پیام مدعی شدند این فرد در دوم انتخابات در استان کردستان به صورت جدی برای سعید جلیلی فعالیت داشته است.»

بامداد نو در ادامه نوشته: «در صورت صحت این خبر به نظر میرسد وزارت کشور نه در حال اجرای پروژه وفاق ملی بلکه در حال خنجر زدن به پیکر دولت تازه مستقر شده مسعود پزشکیان است».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها