کد خبر: 726962
تاریخ انتشار :

روایت مهم یک عضو حزب‌الله از حمله به اسرائیل

حسن فضل‌الله ضمن تبریک حمله موشکی ویژه و گسترده‌ای که رزمندگان حزب‌الله علیه اهداف مهمی در عمق فلسطین اشغالی انجام دادند، تاکید کرد که عملیات‌های حزب‌الله بار دیگر سقوط بازدارندگی و اقتدار دشمن صهیونیستی و ناکامی تلاش‌های مجرمانه‌اش برای جدا کردن جبهه‌ها و تنها ماندن ملت فلسطین را ثابت کرد.

روایت مهم یک عضو حزب‌الله از حمله به اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حسن فضل‌الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز یکشنبه اظهار کرد: در شب حمله به ضاحیه (جنوبی بیروت)، برادرانی که مسوولیت‌های جدیدی را بر عهده گرفتند، کار خود را برای مقابله با این دشمن آغاز کردند.

فضل‌الله درباره عملیات اخیر حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی گفت: در عملیات بامداد امروز زیرساخت‌های نظامی از جمله کارخانه‌ها و یک پایگاه هوایی که دشمن آن را یکی از افتخاراتش می‌داند، هدف قرار گرفته شد و بر اساس اطلاعات مقاومت، موشک‌های آن به این پایگاه رسیدند و به شکل دقیقی به هدف اصابت کرد.

این عضو حزب‌الله افزود: با وجود ادعای دشمن در روز گذشته و در طول شب درباره عملیات پیش‌دستانه اما نتوانست مانع از اجرای عملیات پاسخ مقاومت شود، پس از اتمام این جنگ روزی خواهد آمد که همه از ابعاد دروغگویی و فریبکاری دشمن درباره آنچه آن را «عملیات پیش‌دستانه» می‌نامند، مطلع شوند، کسی که ادعا می‌کند کاری را خنثی کرده، باید مانع این اقدام نیز شود اما این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: بامداد امروز مقاومت حمله ویژه‌ای را علیه زیرساخت‌های نظامی دشمن انجام داد، در واقع مقاومت می‌خواست به دشمن بگوید که تمامی حملات، انفجارها، ترورها و حملات هوایی نتوانستند بازوی آن را خم کنند.

فضل‌الله تاکید کرد: با وجود حملات، انفجارها، ترورها و حملات هوایی این مقاومت است که موشک‌های سنگینی را به پایگاه‌های اصلی دشمن می‌رساند، ما مقاومت قدرتمندی داریم که توانمند بوده و برای هر گونه سناریو، جنگ و درگیری آماده است. مقاومت قدرتمندی که امکانات، شایستگی‌ها و رزمندگان زیادی در اختیار دارد که به آن توان تحمل هر گونه آسیبی را می‌دهند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، این عضو حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت به شکلی دقیق، خردمندانه و شجاعانه برای رسیدن به هدف که همان توقف جنگ علیه غزه است، وارد این درگیری شد، گفت: هیچ کدام از اقدامات دشمن، مانع از آن نشد که مقاومت ما از ادامه دادن به پشتیبانی از غزه دست بردارد و دشمن نه تنها نتوانست شهرک‌نشین‌هایش را بازگرداند بلکه هر تنشی نتایج معکوسی دارد.

او افزود: ما از ابتدا برای این جنگ عنوان روشن و شفافی قرار دادیم و آن پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری است، در حقیقت هدف ما اعمال فشار بر دشمن است تا حملاتش به غزه را متوقف کند.

فضل‌الله در ادامه ضمن تبریک حمله موشکی ویژه و گسترده‌ای که رزمندگان حزب‌الله علیه اهداف مهمی در عمق فلسطین اشغالی انجام دادند، گفت: عملیات‌های حزب‌الله بار دیگر سقوط بازدارندگی و اقتدار دشمن صهیونیستی و شکست خوردن اقدامات مجرمانه‌اش برای جدا کردن جبهه‌ها و تنها ماندن ملت فلسطین را ثابت کرد.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: هیچ خلأیی حتی برای یک روز در هیچ یک از پایگاه‌های مقاومت که فرماندهان میدانی آن شهید شدند، ایجاد نشد و مقاومت به سرعت این جنگ و نتایج آن را مهار کرد چراکه این فرماندهان، هزاران نیرو را پرورش دادند که قادر به فرماندهی هستند.

او با تاکید بر اینکه مقاومت توان مهار تمامی حملات و ناکام گذاشتن اهداف دشمن را دارد، تصریح کرد: ما وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و جبهه جنوبی جبهه اصلی اعمال فشار بر دشمن جهت متوقف کردن حملاتش علیه غزه است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها