کد خبر: 727192
تاریخ انتشار :

ماجرای کاهش تنش با اسرائیل چه بود؟

انتشار یک نقل قول از پزشکیان که با شیطنت بلومبرگ همراه بود ، با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

ماجرای کاهش تنش با اسرائیل چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - «ایران آماده کاهش تنش با اسرائیل است تا زمانی که طرف مقابل خود را به همان میزان متعهد ببیند». این نقل قول از مسعود پزشکیان که بلومبرگ منتشر کرد؛ غوغا به پا کرد و به رغم تکذیب از سوی عراقچی با واکنش‌ها و انتقاداتی همراه بود. بیان این سخن از سوی رئیس جمهور کشورمان که تا همین دیروز بارها تاکید کرد پاسخ ترور اسماعیل هنیه را می‌دهیم بعید بود. مواضع پزشکیان درباره اسرائیل و مسائل منطقه مشخص است. اوضاع منطقه و جنایات اسرائیل که یک روز پیجرها را منفجر می‌کند و یک روز خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد نیز معلوم است؛ پس این حرف ها یکباره از کجا آمد؟! کاهش تنش با اسرائیل؟! 

ویدیوی از مصاحبه که پزشکیان که منتشر اما عیان شد که مساله یک شیطنت رسانه‌ای است. الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت هم در توضیح خود به همین نکته اشاره کرد. او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده، گفت: آقای پزشکیان مواضع‌شان در رابطه با رژیم صهیونیستی کاملا مشخص، روشن و شفاف هست اما متاسفانه برخی رسانه‌های غربی دنبال حاشیه‌سازی و شیطنت دربارۀ سفر رئیس‌جمهور به نیویورک هستند.

حضرتی تاکید کرد: حاشیه‌سازی بلومبرگ هم به وضوح یک شیطنت رسانه‌ای است و کسی هم این دروغ‌ها باور نمی‌کند. آقای عراقچی هم به درستی این موضوع را تکذیب کردند.

همانطور که حضرتی گفت، مواضع رئیس‌جمهور در رابطه با رژیم صهیونیستی از ابتدا شفاف بوده و در این سفر هم مواضع‌شان علیه اسرائیل را بیان کردند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها