کد خبر: 727408
تاریخ انتشار :

وارونه سازی حقیقت در نیویورک

روزنامه همشهری با اشاره به مواضع ضدصهیونیستی پزشکیان در جریان سفر آمریکا و قبل از آن، نوشت: روایت سازان می‌کوشند تلاش‌های دیپلماتیک پزشکیان برای اجماع سازی علیه صهیونیست‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

 وارونه سازی حقیقت در نیویورک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - روزنامه همشهری در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون سخنان پزشکیان درباره اسرائیل به دفاع از رئیس جمهور پرداخت. این روزنامه با درنظر گرفتن پس و پیش آن جمله جنجال‌آفرین، همچنین دیگر سخنان و مواضع رئیس جمهور نوشته: «روایت سازان می‌کوشند تلاش‌های دیپلماتیک پزشکیان برای اجماع سازی علیه صهیونیست‌ها را تحت تاثیر قرار دهند».

«همشهری» با اشاره به نقل قولی بلومبرگ از پزشکیان منتشر شده و خبرسازی‌ها با اتکا به آن، نوشت: «پزشکیان در نشست با مدیران و خبرنگاران ارشد رسانه‌های آمریکایی به‌صراحت از نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی انتقاد و تأکید کرد که ترور شهید هنیه قطعا بدون‌پاسخ نخواهند ماند، اما آن‌ها کوشیدند با انتشار یک نقل‌قول با این مضمون که «ما آماده‌ایم تمام سلاح‌های خود را کنار بگذاریم، به شرطی که اسرائیل نیز آماده چنین کاری باشد»، مواضع قاطع و ضدصهیونیستی رئیس‌جمهور ایران را تحت‌تأثیر قرار دهند.

روایت‌سازی‌ها علیه رئیس‌جمهور ایران در شرایطی است که پزشکیان چه در جریان سفر به نیویورک و چه از ابتدای آغاز فعالیت‌های خود به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران با اتخاذ مواضع قاطع ضدصهیونیستی، نشان داده رویکرد دولت چهاردهم استمرار حمایت از محورمقاومت و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین است. براین اساس هم بود که مواضع ضدصهیونیستی پزشکیان در حاشیه برگزاری مجمع‌عمومی سازمان‌ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها