کد خبر: 727865
تاریخ انتشار :

واکنش معنادار فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه به ترور فرماندهان

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: طبیعتاً ترور فرماندهان نمی‌تواند خللی در اراده، استواری و پیشرفت حزب‌الله قهرمان ایجاد کند.

واکنش معنادار فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه به ترور فرماندهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت گفت: حزب الله قهرمان و استوار در طول عمر مبارک خود نشان داده که همواره بر رژیم صهیونیستی غالب بوده و در هر دوره‌ای توانسته است چه از کنترل ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، چه در دوره‌ای که او را مفتضحانه بیرون راند و چه در دوره‌ای که او را تعقیب کرد و در حمایت از ملت فلسطین در میدان بود همواره حزب الله قهرمان دست برتر را داشته و امروز هم ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی نتوانسته با حملات قهرمانانه حزب الله به این رژیم مقابله کند. 

وی افزود: البته این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی که مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد مسبوق به سابقه است اما در هر حال روشن است که پیروز نهایی این صحنه حتماً نیروی قوی و مقدس حزب الله خواهد بود.

فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی و همه نیروهای مقاومت با تمام توان از حزب الله قهرمان حمایت خواهد کرد و شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی مجدداً شکست مفتضحانه‌ای را متحمل خواهد شد و تثبیت خواهد شد که این رژیم رفتنی است و آنچه ماندنی است، مقاومت است.

وی ادامه داد: حزب الله در دوران مبارزه فرماندهان بسیاری را تربیت کرده است به گونه‌ای که وقتی سلاح از دست یک فرمانده بر زمین می‌افتد و او به شهادت می‌رسد، فرماندهان بسیاری هستند که جای او را پر کند و ما این را در شهادت فرماندهان مختلف از جمله شهید عماد مقنیه فواد شکر، ابراهیم عقیل و سایرین به وضوح شاهد بودیم که حزب الله هیچگاه تضعیف نشد و با فرماندهان جدیدی که به میدان آورد همان حرکت را به قدرت ادامه داد.

وحیدی افزود: طبیعتاً ترور فرماندهان نمی‌تواند خللی در اراده، استواری و پیشرفت حزب‌الله قهرمان ایجاد کند. این اقدامات ناشی از خیال‌های باطلی است که رژیم صهیونیستی در ذهن خود دارد و این رژیم در یک باتلاق عمیق گرفتار شده است که به نابودی کشیده خواهد شد.

وزیر اسبق دفاع خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان نیز روز به روز از فرصت‌های پیش آمده برای تقویت خود استفاده کرده و ما خواهیم دید که در پایان این ماجرا هم حزب الله قوی‌تر از آنچه بوده در صحنه حاضر خواهد بود و عمل خواهد کرد.

وی افزود: امروز نه فقط اتحاد مقاومت بلکه در گفته‌ها و عملکردهای قوی خود را در حمایت از حزب الله لبنان نشان داده‌اند؛ چه جمهوری اسلامی ایران، چه ملت مقاوم و سربلند یمن، چه مردم و مقاومین مهم در عراق و هر جای دیگر.

وحیدی ادامه داد: امروز حتی ملاحظه می‌کنید در افتضاحی که برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیدا شد بسیاری از دولت‌های دیگر هم در سازمان ملل، آن تنفری که در دنیا وجود دارد هم موجب شد که آن‌ها نیز رژیم صهیونیستی را نپذیرند.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز حمایت همه جانبه محور مقاومت و در راس همه جمهوری اسلامی از حزب الله و عملکرد ملت سربلند یمن داشته‌اند نشان دهنده این است که محور مقاومت روز به روز قوی‌تر و یکپارچه‌تر در مقابل رژیم صهیونیستی در دفاع از ملت مظلوم غزه و فلسطین ایستاده‌اند و به نظر می‌رسد افول رژیم صهیونیستی را هرچه بیشتر و سریعتر رقم خواهد زد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها